کد خبر: 916451
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
استاندار گلستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان ملزم هستند در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، گفت: در صورتی که دستگاه‌ها رعایت نکنند با آن‌ها برخورد شده و خاموشی برای آن‌ها اعمال می‌شود.
سیدمناف هاشمی در بازدید سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان با تأکید بر اینکه مدیریت در مصرف برق بهترین راه صرفه‌جویی است، اظهار کرد: این صرفه‌جویی باید در ادارات و محل زندگی نهادینه و به عنوان یک فرهنگ به آن نگاه شود.
وی افزود: اگر مردم در میزان مصرف تنها ۵ درصد صرفه‌جویی کنند، می‌توان کمبود نیرو‌های برق و آب کشور را جبران کرد.
استاندار گلستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی یکی از بخش‌های پرمصرف برق هستند، تصریح کرد: برای همین منظور اقدام به جابه‌جایی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کردیم که پیک مصرف را حداقل تا یک‌ساعت به تأخیر بیندازد و شرایط را برای تأمین برق مشترکان خانگی فراهم کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز درباره نیروگاه‌های خورشیدی و ظرفیت‌های استان، گفت: اخیراً در ارتباط با این موضوعات سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی مراجعه کردند و در حال بررسی شرایط هستیم.
نصیری گفت: همچنین ۲ نیروگاه برق مقیاس کوچک نیز در شهرستان‌های رامیان و مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسیده و با توجه به وضعیت استان در حال بررسی احداث این نیروگاه‌ها در شهر‌های دیگر هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار