کد خبر: 916324
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
معاون علوم پزشکی استان سمنان خبرداد:
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اعطای ارز دولتی به دانشجویان و اساتید اعضای هیات علمی برای مسافرت‌های پژوهشی و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی خبر داد .

دکتر پرویز کوخایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تسهیلات با هدف ارتقاء علمی و بهره‌مندی اساتید و دانشجویان از دستاوردهای روز دنیا پیش‌بینی شده است .

وی ادامه داد: براساس قانون این تسهیلات و خدمات به کلیه دانشجویان و اعضاء هیات علمی که برای شرکت در کنفرانس‌های علمی خارج از کشور و یا فرصت­‌های مطالعاتی که از جانب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعزام شوند تعلق می‌گیرد .

این عضو هیات علمی علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مطابق مقررات ارز تخصیصی به نرخ دولتی به دانشجویان و اساتید مشمول این طرح اختصاص می‌یابد افزود: به‌دنبال هماهنگی انجام شده با معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین هماهنگی‌های لازم با بانک تجارت شعبه مرکزی استان به عنوان بانک عامل این طرح، اساتید و دانشجویان می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند .

وی با بیان اینکه مشمولین این طرح از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی می‌شوند اضافه کرد: متقاضیان برای استفاده از این طرح، می‌بایست درخواست و مستندات خود را به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل دهند .

کوخایی تصریح کرد: استفاده از فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور ايجاد فرصت لازم برای بهره‌گيري اعضاي هيئت علمي دانشگاه از دستاوردهاي علمي و پژوهشي و آشنايي آنها با دانش نوين در عرصه‌هاي علوم پزشكي و انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب حاصله، پیش‌بینی شده است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر