کد خبر: 916260
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
دبیر کل کانون دانشگاهیان:
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی می‌گوید: سرلشکر سلیمانی همانند دیگر نیرو‌های انقلابی با شناخت عمیق صحنه نبرد و مصالح عالی کشور از مواضع آقای روحانی حمایت کرد.
سیدمحمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم با انتقاد از برخی اظهارنظر‌های تند و غیرمنصفانه درباره پیام سرلشکر قاسم سلیمانی به روحانی گفت: نیرو‌های انقلابی انتقادات جدی نسبت به عملکرد دولت آقای روحانی داشته و دارند، اما این نقدها، مانع تأیید و حمایت ازمواضع قاطع ایشان در برابر امریکا نمی‌شود.
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: آقای روحانی در روز‌های اخیر و در سفر اروپایی خود حداقل سه موضع اصولی و مبنایی اتخاذ کرد که همان مواضع انقلابی رهبری و نظام است؛ اول اینکه در تقابل با جانبداری سردمداران اروپا از رژیم صهیونیستی، ایشان این رژیم را نامشروع خواند و درخصوص دوگانه مقاومت یا تسلیم در برابر امریکا با قاطعیت بر ایستادگی تأکید کرد و در پاسخ به رجزخوانی ترامپ در مورد به صفر رساندن صدور نفت ایران با صراحت از «صادرات نفت برای همه کشور‌ها یا هیچ یک» سخن گفت. وی افزود: طبیعی است که سردار سلیمانی فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس و قهرمان پیروز مبارزه در عراق و سوریه به عنوان مقام ارشد نظامی ضمن تأیید اظهارات آقای روحانی، نسبت به هرگونه مأموریت اعلام آمادگی و از مواضع انقلابی ایشان تقدیر کند و ضمانت اجرای بیان رئیس‌جمهور را به رخ کاخ سفید و دنباله‌روانش بکشد و نشان دهد در مقابله با خصم جنایتکار ایران ید واحده است. حسینی گفت: سرلشکر سلیمانی همانند دیگر نیرو‌های انقلابی با شناخت عمیق صحنه نبرد و مصالح عالی کشور از مواضع آقای روحانی حمایت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار