کد خبر: 916248
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
عضو شورای شهر کرج از موافقت شورای عالی فنی با اصلاح قیمت پروژه مترو خبر داد و گفت: دولت نیز با فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت این پروژه موافقت کرده است.
محمدحسین خلیلی اردکانی با اشاره به موافقت شورای عالی فنی کشور با اصلاح قیمت این پروژه ملی ادامه داد: این مهم پس از ماه‌ها پیگیری و مکاتبه محقق شده است.
وی راه‌اندازی متروی کلان‌شهر کرج را ضروری دانست و گفت: یکی از چالش‌های پیش‌روی این پروژه تأمین منابع مالی است که برای این مهم جلسات و کارگروه‌های فنی و کارشناسی تشکیل شده است.
عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه اصلاح قیمت پروژه متروی کرج از سوی شورای عالی فنی اتفاق مهمی است که حاصل تلاش مدیریت شهری و استانداری البرز است، گفت: در بودجه مصوب سال‌جاری اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی به موافقت وزارت کشور در خصوص انتشار اوراق مشارکت برای پیشرفت این پروژه اشاره کرد و گفت: برای دریافت وام خارجی نیز اقداماتی در حال انجام است.
عضو شورای شهر کرج آغاز مسافر‌گیری در ایستگاه‌های مترو کرج طی ۳۶ ماه آینده را منوط به تأمین اعتبار دانست و گفت: دولت با انتشار ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به‌منظور تزریق مالی به خط دو پروژه موافقت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار