کد خبر: 916247
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری را مهم‌ترین اولویت این استان عنوان کرد.
ملک محمد قربان‌پور با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری نیاز اول است، اظهار داشت: مهارت افزایی از مهم‌ترین برنامه‌های توانمند‌سازی برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری است.
وی عنوان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در استان چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال ضروری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: کاهش نرخ بیکاری به صورت جدی در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری است.
وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار در چهارمحال و بختیای ضروری است، بیان کرد: برداشتن موانع سد راه سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اهداف مسئولان است.
این مسئول با بیان اینکه ایجاد زنجیره بین تولید و بازار باید مورد توجه اصلی قرار گیرد، عنوان کرد: ایجاد شبکه در بازار و بخش تولید در این استان نقش مهمی در ایجاد اشتغال در سطح استان دارد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایجاد زمینه برای راه‌اندازی شغل‌های جدید در این استان از مهم‌ترین اولویت‌ها در این استان است و بهره‌گیری از فضای مجازی برای ایجاد شغل در چهارمحال بختیاری ضروری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار