کد خبر: 915972
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
افعی 40 تنی درآتش سوخت
طی مراسم ویدیوکنفرانس باحضوروزیر کشور کشفیات مواد مخدر استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، مرکزی و کرمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سوزانده شد.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،استاندار اصفهان در این مراسم گفت: بر اساس آمارهای بدست آمده امسال درصد شیوع مواد مخدر در این استان 50 درصد کمتر از میانگین کشوری است.
محسن مهرعلیزاده اذعان داشت: بر اساس امار اعلام شده رتبه اصفهان به لحاظ شیوع و مصرف مواد مخدر از 24 به 19 رسیده است.
وی افزود: باید با مبارزه همه جانبه وآکاهی جامعه شیوع و مصرف مواد افیونی را به حدود صفر برسانیم و با نابودی باندهای مخوف قاچاق اجازه ندهیم که فعالیتی در این زمینه صورت بگیرد.
وی تاکید کرد: وجدان اسلامی جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد باعبورموادمخدر ازمرزهای کشورماحتی در دیگر نقاط دنیا مواد مخدر موجب اعتیاد جوانان شود.
درادامه مراسم فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز گفت: این اصفهان در حوزه مقابله با ورود مواد مخدر جزء هشت استان برتر کشور است.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: از سه ماه اول سال جاری بیش از 11 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و بیش از 6 هزار قاچاقچی عمده، خرده فروش و معتاد متجاهر در استان دستگیر شدند.
وی با اشاره به پاکسازی  2 هزار و 200 کانون جرم از ابتدای سالجاری در استان اصفهان اظهارداشت: در این مدت 42 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: باید برای ریشه کن کردن اعتیاد وجدی گرفتن آسیب مواد افیونی جنبه کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر را درالویت  ویژه کنترل و مدیریت قرار دهیم زیراتازمانی که تقاضاباشد سوداگران به کار خود ادامه می دهند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر