کد خبر: 915889
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم در برابر هجمه های سنگین اقتصادی دشمنان علیه ایران، گفت: مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان حساسیت های ویژه ای می طلبد و نباید با این فشارهای سنگین برخورد عادی کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم  در جمع فعالان بسیج شهری تبریز، اظهار داشت: جای تاسف و نگرانی است که با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان برخورد معمولی و عادی داشته باشیم، در حالی که باید نسبت به تناسب تهدیدها تدابیری پیش بینی و پاتک های مناسب زده شود.
وی یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تلاش کرده اند در مقابل انقلاب و نظام بایستند و کشورمان را تسخیر کنند، اما بسیجیان با عشق و ایمان نگذاشتند در این مسیر موفق شوند.
سردار خرم ادامه داد: تنها نیرویی که در کشور برای اعتلای ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام راحل و شهدا حرکت می‌ کند بسیج است و به خاطر همین منزلت و جایگاه است که امام راحل فرمود از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور کند.
وی با بیان اینکه امروز با شکست دشمنان در جنگ سخت، در معرض جنگ فرهنگی، فکری و معرفتی هستیم، گفت: دشمن با این نوع جنگ که جنگ اراده‌هاست تلاش می ‌کند بر بنیان خانواده ها نفوذ کرده و با تحمیل اراده و خواست خود، فرزندان ایران اسلامی را از درون استحاله و متلاشی کند.
سردار خرم، فشارها و تحریم های اقتصادی و ترویج فرهنگ‌ های مبتذل را از اهرم‌های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر امروز در برابر این نوع جنگ و فشارها قد خم کنیم دشمن جای پای محکمی برای خود پیدا خواهد کرد بنابر این لازم است با تشخیص به موقع و حضور موثر در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی، استوار بایستیم.
وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، بیکاری و مطالبات آنها از دولت، گفت: مسئولان باید با مدیریت درست و علمی اجازه ندهند دشمن وارد میدان شود و برای مقابله با اهداف پلید دشمنان باید همه آمادگی و حساسیت لازم را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اگر امروز با همان روحیه ایثار و اخلاص دوران دفاع مقدس و با همان انگیزه الهی با دشمن بجنگیم پیروزیم، اظهار داشت: در چنین شرایطی دشمن مایوس خواهد شد چون وعده حق تخلف ناپذیر است.
فرمانده سپاه عاشورا، بسیجیان را سنگربانان ارزش‌های نظام و انقلاب توصیف و اضافه کرد: بسیجیان جوان باید قدر مجاهدت‌های بسیجیان پیشکسوت را بدانند، چرا که امروز اگر آمریکا و ابرقدرت‌ها توان جنگ با ایران را ندارند و وارد جنگ با ایران نمی‌ شوند به برکت مجاهدت و ایستادگی آن‌هاست.
سردار خرم به جایگاه و اهمیت مساجد و حضور جوانان در آن برای مقابله با ترفندهای نظام سلطه اشاره کرد و گفت: بسیج و مساجد باید در محلات، محور و حلال مشکلات مردم باشند که جدایی مردم از مساجد به خصوص جوانان از اهداف دشمنان است چون به خوبی می دانند مساجد محل اتحاد مردم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر