کد خبر: 915508
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي اعلام كرد:
معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: اروميه از 11 الی 14 تیر ماه ميزبان سيزدهمين جشنواره روش هاي برتر تدريس درس تربيت بدني با رويكرد آموزشي كشور است.

ولي حسيني با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش در كنار همه فعاليت هاي آموزشي از برنامه هاي تربيتي غافل نبوده است، اظهار داشت: در همين راستا معلمين و مجموعه تربيت بدني مدارس سراسر كشور با بيش از ٣٣ هزار نفر، فعاليت هاي تربيت بدني و ورزش در مدارس را پيگيري، رصد و به سرانجام مي رسانند.

وی افزود: جهت تحقق اين مهم ٢٧٠ نفر به عنوان منتخبين و بهترين هاي ٣٣ هزار آموزگار و معلم درس تربيت بدني با پشت سر گذاشتن مراحل منطقه اي،شهرستاني و استاني به مرحله كشوري سيزدهمين دوره جشنواره روش هاي تدريس درس تربيت بدني رسيده اند.

معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي شناسايي و به نمايش گذاشتن ابتكارات و نوآوري هاي معلمين و آموزگاران تربيت بدني جهت ترويج با كيفيت اين درس را از اهداف اين جشنواره خواند.

وی با اشاره به این که ارومیه از 11 الی 14 تیر ماه ميزبان اين رويداد مهم ملي است، تصریح کرد: بهترين اجراها در تدريس درس تربيت بدني در معرض نمايش انظار عمومي قرار خواهد گرفت و جهت نمايش بهتر اين جشنواره با يكي از حرفه اي ترين و فني ترين گروه هاي رسانه اي استان همكاري خواهيم كرد.

حسینی اظهار کرد: اجراها و كارگاه هاي اين جشنواره توسط اين گروه رسانه اي پس از ضبط و تدوين در اختيار افراد شركت كننده در اين همايش قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: كارگاه هاي تحصصي ويژه هم در كنار اجراهاي اين جشنواره براي منتخبين ٣٣ هزار معلم و آموزگاه درس تربيت بدني خواهيم داشت كه از اساتيد فني و متخصص كشور نيز استفاده شود.

معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: جهت بهره مندي همكاران درس تربيت بدني استان آذربايجان غربي از اجراها و كارگاه هاي اين جشنواره برنامه ريزي هاي لازم صورت پذيرفته است.

وی از حسن توجه و اعتماد مجموعه تربيت بدني و سلامت وزارت ورزش و شخص معاون وزير به استان آذربايجان غربي برای واگذاری ميزباني اين جشنواره تخصصي مهم به استان آذربايجان غربي تقدیر تشکر کرد.

حسینی در پایان از اهتمام و نگاه ويژه ی مدير كل آموزش و پرورش و معاونين مجموعه آموزش و پرورش استان به اين جشنواره و یاری آنان در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی کرد و گفت: اميدواريم برگزاري جشنواره ها و همايش هاي تخصصي گامي بلند و مثبت در تحقق كيفي سازي رسالت هاي ورزشي بخش تربيت بدني و ورزش دانش آموزي باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر