کد خبر: 915483
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
شهردار ارومیه اعلام کرد:
شهردار ارومیه با بیان اینکه معاش ۳۰ درصد از مردم استان آذربایجان غربی با فعالیت در حوزه کشاورزی تامین می شود، گفت: با توسعه زیر ساخت ها در بخش کشاورزی شاهد حل مشکلات این قشر از جامعه خواهیم بود.

محمد حضرت پور ضعف در صادرات و عدم بسته بندی مناسب را از مشکلات عمده در بخش کشاورزی عنوان کرد و اظهار داشت: برای فروش محصولات کشاورزی باید به مقوله صادارات و بازاریابی محصولات در بازار داخلی و جهانی تمرکز کرد.

وی با بیان اینکه ارتزاق و معاش ۳۰ درصد از مردم استان آذربایجان غربی با فعالیت در حوزه کشاورزی تامین می شود، گفت: با توسعه زیر ساخت ها در بخش کشاورزی شاهد حل مشکلات این قشر از جامعه خواهیم بود.

شهردار ارومیه با اشاره به مقوله توسعه صادارت در بخش کشاورزی بیان کرد: برای توسعه صادرات نیازمند فراهم سازی بسترهایی چون تولید محصولات ارگانیک و با کیفیت، بسته بندی مطلوب و بازاریابی مناسب و حمل و نقل است.

وی افزود: امسال تولیدات زردآلو بر اساس پیش بینی ها به ۲۶ هزار تن می رسد که با زمینه سازی بسترهای لازم باید در توسعه صادارات این محصول گام برداشت.

حضرت پور به مقوله بسته بندی محصولات کشاورزی اشاره و تصریح کرد: برای بسته بندی محصولات کشاورزی و عرضه آن در بازارهای جهانی نیازمند به حضور سرمایه گذاران هستیم.

وی ادامه داد: اگر امکانات برای بسته بندی مدرن وجود ندارد، در خصوص بسته بندیها بصورت دستی آموزش های لازم با توجه به تقاضای بازار ارائه شود، تا صادرات محصولات با کیفیت بهتری صورت گیرد.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه به عنوان متولی فروش محصولات کشاورزی با فراهم سازی بسترهایی سعی در توسعه آن دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر