کد خبر: 915455
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت با رقابت 188 نفر خواهر و برادر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم و شناسایی نخبگان کریم امسال نیز همچون سال های مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با حضور 108 نفر خواهر و 85 نفر برادر بالای 18 سال در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت و... در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در روز های 31 خرداد و 1 تیر ماه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت ادامه داد: نفرات برتر هر رشته برای حضور در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می شود و همچنین از این نفرات برگزیده طی مراسمی تجلیل به عمل می آید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار