کد خبر: 915269
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی در راستای شفافیت اقتصادی بوده و به مثابه مقابله با بخش خصوصی نیست.

معصومه آقاپور علیشاهی درباره اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی اظهار داشت: شفافیت در اقتصاد یک اصل بدیهی است و قطعا بخش خصوصی واقعی از شفاف سازی در اقتصاد حمایت می کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به بخش خصوصی و 80 میلیون ایرانی اعتماد داشته باشد و مانع از ایجاد فضا برای استفاده از رانت در وارادت شود.

 نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بخش خصوصی زمانی پیشرفت می کند که شرایط برای رقابت سالم در فضای کسب و کار فراهم شود در این راستا شفافیت اقتصادی یک اولویت اساسی است.

مردم از تبعیض‌ها در اقتصاد کشور گلایه دارند

آقاپور علیشاهی، با بیان اینکه اعلام اسامی واردکنندگان مقابله با بخش خصوصی نیست،تصریح کرد: انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی در راستای شفافیت اقتصادی است و بدیهی است در این زمینه نباید مانعی وجود داشته باشد.  

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:نارضایتی مردم از کمبودهای اقتصادی نیست بلکه مردم از تبعیض ها در اقتصاد کشور گلایه دارند.  

گفتنی است محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری خود با اشاره به اینکه کسانی که ثبت سفارش کرده اند و ارز به آنها اختصاص یافته است وارد کننده نیستند، گفته است؛افرادی وارد کننده محسوب می شوند که ثبت سفارش کرده اند،​ ارز اختصاص یافته و ارز را دریافت کرده اند که در این صورت متعهد هستند که کالای ثبت شده را وارد کنند همچنین شریعتمداری در بخشی از اظهاراتش گفته بود، اگر کسانی را که ثبت سفارش انجام داده اند به عنوان وارد کننده اعلام کنیم یعنی به مقابله با بخش خصوصی آمده ایم این درحالی است که ما چنین کاری را نمی خواهیم انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر