کد خبر: 915103
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: چهار باغ، نقش جهان و آثار تاریخی اصفهان همگی چاه‌های نفتی هستند که باید به آنها جدی تر نگاه شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،قدرت‌‎اله نوروزی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: فعالیت، اهداف و نگاه جهاد دانشگاهی به شهر نه تنها نیاز شهرداری اصفهان، بلکه نیاز شهرداری‌‎های کل کشور است. چرا که جهاددانشگاهی می‌تواند در فعالیت‌های علمی و پژوهشی شهرداری را از تشریفات قانونی رها کند و به اهداف برساند.

وی افزود: ظرفیت اصفهان در بستر گردشگری شکوفا می‌شود و چهار باغ، نقش جهان و آثار تاریخی اصفهان همگی چاه‌های نفتی هستند که باید به آنها جدی تر نگاه شود.امیدواریم در آینده‌ای نزدیک محور چهار باغ همانند آنچه سالیان پیش بوده، محور گفتگو برای شهروندان اصفهان و بستری برای جذب گردشگر باشد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: جهاددانشگاهی در بخش گردشگری اگر بتواند کمک کننده باشد نه تنها به اصفهان بلکه به کل کشور کمک کرده است چرا که این شهر آیینه تمام‌نمای ایران در جهان محسوب می شود. احیایی که در اصفهان به دنبال آن هستیم باید در مسیر درست و صحیح گردشگری قرار گیرد که اولویت اصفهان است.

شهردار اصفهان ادامه داد: جهاد دانشگاهی باید در موارد تحقیقاتی با شهرداری اصفهان ارتباط مستمر داشته باشد. فضای سبز و موضوع آبیاری با توجه به وضعیت آبی اصفهان از موضوعات اساسی و بسیار مهم است که ما در حال حاضر با پساب و چاه‌های خودمان در حال آبیاری هستیم و یک قطره آب شرب استفاده نمی‌کنیم.

 شهردار اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر 2 میلیون و 100 هزار نفر در شهر اصفهان زندگی می کنند که در طول روز تا شعاع 30 کیلومتری اصفهان مقدار قابل توجهی به این جمعیت اضافه می‌شود. پس باید برای چنین شهری با این گستردگی فعالیت ظرفیت‌های خاموشی چون گردشگری را فعال کنیم و در این خصوص نیازمند فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و عمیق هستیم که جهاد دانشگاهی می‌تواند در این زمینه کمک ‌کننده باشد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر