کد خبر: 915074
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: امیدواریم با مساعدت‌های لازم پردیس سینمایی ساحل تا پیش از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان به عنوان یک رویداد بین المللی در اصفهان افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در جریان بازدید از روند بازسازی سینما ساحل اصفهان به شکل پردیس سینمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی بازسازی این سینما از اواخر سال گذشته آغاز شده است و در طول این مدت شاهد پیشرفت خوب این پروژه بودیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان با موسسه بهمن سبز حوزه هنری در بازسازی این سینما همکاری داشته است، افزود: شهرداری اصفهان یک میلیارد تومان در بازسازی این سینما سهیم شده است و با توجه به حذف دریافت عوارض مختلف برای این سینما، چهار میلیارد تومان نیز از این طریق به بازسازی سینما کمک کردیم.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه سینما ساحل با ۹ سالن سینمایی بازسازی می‌شود، ابراز داشت: این پردیس سینمایی به کافه سینما، سینمای کودک، سینمای روباز و مهدکودک مجهز است که در نوع خود بی نظیر است.

وی با بیان اینکه در این محل برای معلولان نیز مناسب‌سازی‌های لازم انجام شده است، ادامه داد: در راستای بازسازی هرچه سریع‌تر این سینما کارگران در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند به نوعی که بازسازی سینما ساحل به جای دو سال در طول شش ماه به پایان می‌رسد.

نوروزی ابراز داشت: امیدواریم این پردیس سینمایی تا پیش از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان به عنوان یک رویداد بین المللی در اصفهان افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه بازسازی سینما اندیشه به شکل پردیس سینمایی در غرب اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: با سیاست‌هایی که در پیش رو داریم مناطق مختلف شهری مانند منطقه هشت، ۱۵ و ۱۱ اصفهان نیز به زودی صاحب سینما می‌شود تا مشکل تمرکزگرایی در ارتباط با سینماهای اصفهان رفع شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اعتقاد داریم سرمایه گذاری اصلی برای توسعه شهر مشمول هزینه کردن در حوزه فرهنگی و هنری است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد وجود سینماهای مختلف در شهر باشیم.

وی اضافه کرد: بخش‌های زیادی از قرارداد خود در ارتباط با سینما ساحل را به انجام رسانده‌ایم و امیدواریم با سرعت بخشیدن به اجرای مابقی تعهدات خود  در امر بازسازی مشارکت خوبی داشته باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار