کد خبر: 915029
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سفرا و شرکت‌کنندگان در اجلاس شانگ‌های چین به صراحت از عظمت و اقتدار رهبر معظم انقلاب در حاشیه اجلاس با نمایندگان اعزامی اذعان می‌کردند و از اینکه که با اقتدار رهبری در قبال ظلم و ستم استکبار ایستاد‌ه‌ایم، شگفت‌زده بودند.

رحیم جهانی در جمع مردم تبریز اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی همزاد نهضت امام راحل(ره) در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده و تنها تشکل انقلابی است که با نظر حضرت امام(ره) و در منزل ایشان تشکیل یافت.

وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی ۵۵ سال سابقه تشکل حزبی دارد و به عنوان یک حزب ولایی در تمام استان‌ها فعالیت می‌کند، گفت: حزب موتلفه اسلامی با ایجاد ۱۸۰ دفتر فعال با محوریت ولایی برای تشکیل جامعه نمونه اسلامی فعالیت می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با تاکید به اینکه شاخصه اصلی حزب موتلفه جوان‌گرایی است، افزود: هم اکنون ۸۳ درصد اعضای رسمی حزب به لحاظ سنی کمتر از ۴۵ سال و بیش از نیمی از اعضای حزب در کشور دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا هستند.

وی خاطرنشان کرد: شورای مرکزی حزب هر سه سال یکبار مجمع عمومی در کشور را شکل داده که این مجمع با حضور تمام اعضا و دبیران حزب موتلفه تشکیل می‌یابد.

جهانی ابراز کرد: فعالیت حزب در استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز موثر بوده و محل دفتر حزب موتلفه در تبریز واقع در اول تقاطع ششگلان، کوی شهید کفاش‌پور، پلاک ۹۰ است و از همه جوانان مومن و متدین و تحصیلکرده انقلابی که علاقه‌مند به جذب در این حزب هستند، خواستاریم تا در صورت علاقه‌مندی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل حضور یافته تا مقدمات عضوگیری جوانان مومن انجام گیرد.

وی، ۲۶ خرداد که مصادف با شهادت شهدای طلایه‌داران آفتاب از جمله شهید بخارایی، امانی نیک‌نژاد و صفار هرندی است را مورد اشاره قرار داد و گفت: این شهدا در راه مبارزه با رژیم طاغوت در قبال مصوبه طرح ننگین کاپیتولاسیون در اثر حساسیت از سوی مرجع تقلید زمان فعالیت کرده و جان خود را در راه اسلام و انقلاب دادند.

 دبیر حزب موتلفه در استان، به اعزام چند نفر از اعضای حزب موتلفه به چین جهت شرکت در اجلاس شانگ‌های چین اشاره کرد و افزود: این اجلاس برای درهای باز و اصلاحات و حضور در چندین استان چین بود.

وی ادامه داد: در این اجلاس توانستیم حضور مقتدرانه مواضع رهبری، دولت و مردم در قبال برجام و خروج ظالمانه آمریکا از برجام  به صورت شفاف مطرح کنیم.

جهانی ابراز کرد: سفرا و شرکت‌کنندگان در اجلاس به صراحت از عظمت و اقتدار رهبر معظم انقلاب در حاشیه اجلاس با نمایندگان اعزامی اذعان می‌کردند و از اینکه که با اقتدار رهبری در قبال ظلم و ستم استکبار ایستاد‌ه‌ایم، شگفت‌زده بودند.

وی توضیح داد: چندین نماینده اعزامی به این جلسه به صراحت گفتند که وقتی رهبر شما اعلام کردند آقای ترامپ من به نمایندگی از طرف همه ملت ایران می‌گویم که شما غلط کردید؛ به خدا قسم در کشور خودمان جشن گرفته بودیم و  اقتدار رهبر ایران را به همدیگر بازگو می‌کردیم که این چنین دربرابر آمریکا ایستادگی کردند.

جهانی با تاکید به حفظ وحدت و همدلی و خروج از جناح‌‌بازی‌ها بیان کرد: به نمایندگی از حزب موتلفه استان جهت عملیاتی کردن فرامین رهبری، خواستار راه‌اندازی کمیته‌ای تحت عنوان گفتمان‌سازی فرامین مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی و پیگیری عملیاتی شدن مقام معظم رهبری در سطح استان و سازمان‌ها و نهادها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر به جای عملیاتی شدن فرامین رهبری در سطح جامعه، شاهد عدم عملیاتی شدن فرامین هستیم، از این‌رو با تشکیل این کمیته، حزب موتلفه نیز می‌تواند دبیرخانه کمیته را عهده‌دار شود.

دبیر حزب موتلفه استان ادامه داد: راه‌اندازی کمیته و دبیرخانه جهت بررسی مشکلات معیشتی استان با حضور سازمان‌ها، اداره‌ها و نهادهای مربوطه و ارائه راهکارها از دیگر مطالبات ماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر