کد خبر: 915018
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:
استاندارد ملی کیفیت آب در کشور ۹۵ درصد است که در قزوین کیفیت آن ۹۹ درصد است و چهار درصد بالاتر از استاندارد ملی قرار دارد.
به گزارش جوان آنلاین، مهندس داراب بیرانوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری قزوین در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با انجام آزمایشات میکروبی و باکتری لوژی که دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام داده آب شرب قزوین ۹۹ درصد مطلوبیت کلرزنی دارد واین استانداردرکشور ۹۵ درصد است که قزوین ۴ درصد از استاندارد ملی بالاتر است.
وی افزود: با افزایش دما درفصل تابستان وبالا رفتن مصرف مشترکان وهدررفت ۱۸ درصدی آب هرساله با کمبود آب روبرو هستیم که دربرنامه کوتاه مدت با حفر ۵ حلقه چاه و در برنامه میان مدت با حفر ۱۱ حلقه چاه جبران خواهیم کرد.
کمبود آب شرب قزوین با حفر 11 حلقه چاه تامین خواهد شد/ کیفیت آب شرب قزوین بالاتر از استاندارد ملی
بیرانوندی اضافه کرد:با کمک مردم واطلاع رسانی صحیح اصحاب رسانه و ایجاد فرهنگ مصرف درست امیدواریم که در امسال مشکل جیره بندی آب نخواهیم داشت.
وی گفت: عملکرد شرکت آبفادردولت دوازدهم از سال ۹۱ تا ۹۷ با افزایش ۴۹ هزارمشترک ۲۱ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل آبفای قزوین در ادامه اصلاح ۴۰ کیلومترشبکه فرسوده با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۷۰ کیلومتر احداث شبکه فاضلاب را از برنامه‌های در دست اقدام در سال ۹۷ اعلام کرد.
کمبود آب شرب قزوین با حفر 11 حلقه چاه تامین خواهد شد/ کیفیت آب شرب قزوین بالاتر از استاندارد ملی
وی در پایان از بهره برداری تصفیه خانه محمود آباد درآینده نزدیک خبرداد و گفت: برای اجرای برنامه‌های این شرکت در سال ۹۷ که ۷۰ میلیارد اعتبار نیاز داردبدون کمک ومشارکت بخش خصوصی امکان تامین اعتبارآن وجود ندارد و از بخش خصوصی دعوت بعمل می‌آوریم که در اجرای پروژ ه.‌ها مشارکت کنند وسودخوبی هم خواهند برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر