کد خبر: 914917
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
یادداشت «جوان آنلاین» در پی انتخاب کیانوش رستمی برای رقابت های آسیایی جارکارتا
ترکیب تیم ملی وزنه برداری اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا در حالی منتشر شد که اعتراض های زیادی به خاطر دعوت از کیانوش رستمی بوجود آمد ، وزنه برداری که به رغم ناکامی در رکوردگیری اما با تصمیم شورای عالی فنی دوباره درترکیب بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفت.

مماشات به ورزشکار سالاری تا کجا ؟سایت ورزشی جوان آنلاین -وحید صابری : ترکیب تیم ملی وزنه برداری اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا در حالی منتشر شد که اعتراض های زیادی به خاطر دعوت از کیانوش رستمی بوجود آمد ، وزنه برداری که به رغم ناکامی در رکوردگیری اما با تصمیم شورای عالی فنی دوباره درترکیب بازی های آسیایی جاکارتا قرار گرفت.

معلوم نیست مماشات فدراسیون علی مرادی با کیانوش رستمی تا کجا ادامه خواهد داشت. وزنه برداری که حالا به تنهایی تبدیل به سمبل ورزشکار سالاری شده و به دیگر ملی پوشان خط می دهد.

البته ما به این رفتار فدراسیون و اخبار عجیب و غریبش عادت کرده ایم اما انتخاب کیانوش رستمی آن هم در وزن ۹۴ کیلو جایی که سهراب مرادی در آن وزن حضور دارد شاهکار جدید فدراسیون است.

نکته اما اینجاست که خود کیانوش هم می داند که با توجه به آمادگی و رکوردشکنی های سهراب مرادی در این وزن در بهترین حالت ، نقره بازی های آسیایی نصیبش خواهد شد ، اما سئوال اصلی را باید فدراسیون پرسید که چرا فدراسیون تصمیم به تغییر وزن کیانوش گرفته است یا چرا درخواست کیانوش رستمی را مبنی بر تغییر وزن پذیرفته است .وزنه برداری که بعد از کسب مدال طلای المپیک تافته جدا بافته شده و خودش را از همه بالاتر می داند .

تصور می شد کیانوش رستمی بعد از ناکامی مسابقات جهانی و برآورده نکردن انتظارات درکنار تیم ملی بماند و در تمرینات تیم ملی شرکت کند اما ظاهرا این وزنه بردار به قدری قدرت یافته که فدراسیون هم نمی تواند جلویش را بگیرد و بازهم بدون اینکه اعتنایی به برنامه ریزی های تیم ملی داشته باشد تمریناتش را در شهرش پیگیری می کند و در هیچ دوره از اردوهای تیم ملی شرکت نمی کند در حالی که در همان مسابقات و پس از عدم نتیجه گیری ، فدراسیون اعلام کرد که از این به بعد انتخاب وزنه برداران در مسابقات قانونمند تر و طبق ضوابط خاص عمل می شود.

تعارض آشکار کیانوش در دوره مدیریت علی مرادی در فدراسیون همچنان ادامه دارد، ارفاق های بی حد و حساب فدراسیون هم باعث شده تا این وزنه بردار به یک وزنه بردار تافته جدا بافته تبدیل شود و تحت هیچ شرایطی قانونمند نباشد این در حالی است که کیانوش پس از تمام قانون شکنی هایی که داشته هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در آخرین عملکردش در مسابقات انتخابی هم نتوانست وزنه ۱۸۵ را بالای سر ببر تا با عصبانیت سالن را ترک کند .

آنچه در حال حاضر مهم است این که فدراسیون تا کی قرار است به خواسته او پیش رود و مماشات کند و اجازه این تکروی و خودمحوری ها را به او بدهد. سوا کردن خرج از سایر ملی پوشان تا کی باید برای فدراسیون هزینه بر باشد . تاکی مربی نمی تواند در قامت یک مربی عمل کند و او را تمرین کند. تا کی قدراسیون و عوامل کادر فنی باید بنا بر خواسته های دل او رفتار کنند.

عملکرد ناامید کننده فدراسیون در انتخاب مجدد او ، با وجود ناکامی در رکورد گیری برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا جای هیچ دفاعی دراین باره نگذاشته وضرر تمام این مماشات را در مسابقات آسیایی جاکارتا را علی مرادی و فدراسیونش خواهند دید.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار