کد خبر: 914830
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
سعید احمدیان
درخشش فوتبالیست‌های کشورمان در جام جهانی بهانه‌ای شده‌است تا نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس هم خودش را قاطی این رقابت‌ها کند و در یک پیام ویدئویی یک دقیقه‌ای با آسمان و ریسمان بافتن، همان اتهامات واهی همیشگی را علیه کشورمان به زبان بیاورد. بنیامین نتانیاهو در چند ماه اخیر نشان داده که می‌خواهد با دست گذاشتن روی مسائلی که مردم را تحریک می‌کند یا شور اجتماعی می‌آفریند، جامعه ایران را تحریک کند، هدفی که هر بار به سنگ خورده است. یک روز به بهانه خشکسالی و کمبود آب ویدئو می‌دهد و روز دیگر هم مانند دیروز در یک ویدئو به بهانه فوتبال، آرزو‌های محالش را یادآوری می‌کند.
البته این اولین‌بار نیست که نتانیاهو از ورزش می‌خواهد سوء‌استفاده سیاسی کند. او پاییز گذشته هم با انتشار یک ویدئو پس از امتناع علیرضا کریمی از مسابقه با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سعی کرده بود با وارونه جلوه دادن واقعیات و مظلوم‌نمایی، کشتی‌گیر کشورمان را یک قربانی لقب دهد. حالا هم جام‌جهانی فوتبال و نتایج غیر‌منتظره شاگردان کرش بهانه‌ای شده تا نتانیاهو باز هم علیه کشورمان دست به هوچی‌گری بزند و با مطرح کردن اتهامات بی‌پایه و اساس، به خیال خام خودش، ملت ایران را روبه‌روی حکومت قرار دهد و مدعی آزادیخواهی و صلح برای کشورمان شود. او در این پیام سعی کرده‌است از مهار کردن پنالتی رونالدو توسط دروازه‌بان ایران به عنوان نشان دادن شجاعت بازیکنان ایران در داخل زمین بازی یاد کند و آن را به اغتشاشات دی ماه گذشته پیوند دهد و آن را نشانه شجاعت مردم عنوان کند! او البته در ادامه صحبت‌های مداخله‌جویانه‌اش آرزو می‌کند که در آینده تیم‌های فوتبال ایران و اسرائیل در تهران به مصاف هم بروند!
البته این‌بار هم مانند گذشته واضح و آشکار است که تیر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به سنگ خواهد خورد و اظهاراتی اینچنینی به جای اینکه پیوند مردم را خدشه‌دار کند، آن‌ها را متحدتر از گذشته خواهد کرد. بدیهی است هم ملی‌پوشان و هم مردم ادعای دلسوزی و کمک نخست وزیر رژیمی که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کند، باور نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا نخست وزیر یکی از بدنام‌ترین رژیم‌های دنیا برای مشکلاتشان اشک تمساح بریزد و خودش را در کنار آن‌ها قرار دهد. هر چند در ماه‌های اخیر مشکلاتی مانند ارز و گرانی، مردم کشورمان را بیشتر از قبل در تنگنا قرار داده‌است، اما این شرایط سخت سبب نمی‌شود که مردم چشم به حمایت‌های رژیمی داشته باشند که جنایت‌هایش در پنج دهه گذشته، آن‌ها را بدل به خونخوارترین رژیم جهان کرده است. علاوه بر این اظهارات وقیحانه نتانیاهو علیه ایران دخالت آشکار سیاست در ورزش است و نشان می‌دهد که رهبران رژیم اشغالگر به هیچ قانون و معاهده‌ای پایبند نیستند و با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی سعی در رسیدن به اهداف شوم‌شان دارند، مسئله‌ای که در مورد ایران به تجربه ثابت شده به جایی نخواهد رسید و نتانیاهو و امثال وی را پیش مردم کشورمان منفورتر از همیشه خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار