کد خبر: 914827
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
نیجریه حریف سنتی آرژانتین در جام‌جهانی باز هم برابر این تیم شکست خورد تا آلبی‌سلسلته با سختی و دشواری راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها شود.
حامد قهرمانی
نیجریه حریف سنتی آرژانتین در جام‌جهانی باز هم برابر این تیم شکست خورد تا آلبی‌سلسلته با سختی و دشواری راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها شود.
جالب اینکه آرژانتین با تفاضل گل‌-۲ و حداقل امتیاز چهار راهی مرحله حذفی شد، تیم سامپائولی در حالی این آمار ناامیدکننده را از خود به جا گذاشته است که با در اختیار داشتن بازیکنانی، چون آگوئرو و دیبالا می‌تواند بسیار کوبنده‌تر و تهاجمی‌تر از این باشد.
نکته اینجاست که تفکرات خاص سامپائولی و اختلاف نظر عمیق او با بازیکنان، کار آرژانتین را به نیمکت‌نشینی ستاره‌ها کشانده است. نباید فراموش کرد که این طرز تفکر آرژانتین را سه شنبه شب تا مرز حذف شدن از جام جهانی پیش برد و اگر نبود تلاش برخی بازیکنان، چون مسی و ماسکرانو و البته کمی چاشنی شانس، الآن نیجریه جای آرژانتین به مصاف فرانسه می‌رفت. مسی و یارانش شنبه ۹‌تیرماه در ورزشگاه کازان رو‌در روی فرانسه قرار می‌گیرند. فرانسه‌ای که فوق‌ستاره فوتبال جهان بابت بازی در برابرش هشدار داده است. حضور دو بازیکن بارسلونی یعنی دمبله و اومتیتی در ترکیب تیم ملی فرانسه و البته مهره‌های تأثیرگذاری، چون پل پوگبا و آنتوان گریزمان باعث هشدار مسی است، او می‌گوید: «برای پیروزی برابر فرانسه باید بی‌نقص ظاهر شویم.» مسی از بی‌نقص بودن حرف می‌زند، اما این مسئله چیزی نیست که در تفکرات سامپائولی جای داشته‌باشد. سامپائولی نشان داده در حد و قواره مربیگری تیم ملی آرژانتین نیست و به نظر می‌رسد مسی و دیگران برای غلبه بر حریفان بعدی که بسیار سخت‌تر از حریفان مرحله گروهی هستند باید به چیزی فراتر از تفکرات او چشم داشته باشند. آرژانتین از اینجا به بعد باید با تمام قدرت خود به میدان برود و در این میان نقش مسی و بقیه ستاره‌های آلبی سلسلته به طور حتمی از تأثیر سامپائولی پرحاشیه و پراسترس بیشتر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار