کد خبر: 914660
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
مدیرکل ‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل ‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین و محروم اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در همایش روسای ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان گرمی اظهار داشت: با توجه به معضلی که هم‌اکنون گریبانگیر آحاد جامعه شده و جوانان ما را درگیر کرده است نیاز است در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم انجام داده شود.

وی با اشاره به این که کاهش آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک وظیفه همگانی باید مورد توجه مسئولان واقع شود افزود: باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هدفمند و با برنامه جلو برویم و برنامه‌های پیشگیری را مد نظر قرار دهیم چرا که تحت هر شرایطی پیشگیری بهتر از درمان است و این موضوع از سنین پایه و کودکی بیشتر حائز اهمیت است.

مدیرکل ‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور اهمیت مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مناطق حاشیه‌نشین و محروم اردبیل آغاز شده و به صورت مستمر و متداوم در تمامی شهرستان‌های استان ادامه می‌یابد تا خروجی و دستاوردهای مثبت آن را در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل چند آسیب‌ مهم به ویژه حاشیه‌نشینی، طلاق، اعتیاد و خشونت نظام اجتماعی و خانوادگی ما را به شدت تهدید می‌کند که سعی می‌کنیم تا براساس تفاهمنامه‌های مشترک با دستگاه‌های ذیربط آموزش و ارتقای مهارت نسل آینده را به عنوان محور کارها قرار دهیم که در این راستا توانمندسازی دبیران آموزش و پرورش بسیار مهم و حیاتی است.

ستوده اظهار کرد: با یک روند روبه رشد در حوزه آسیب‌های اجتماعی و دغدغه خانواده‌ها در این زمینه روبه‌رو هستیم که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق تلاشمان را انجام دهیم تا تاثیرگذاری این آسیب‌ها به حداقل برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر