کد خبر: 914631
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: امسال دانشگاه ارومیه میزبان بیش از 11000 داوطلب کنکور سراسری است.

علیرضا مظفری با اشاره به شرکت 11 هزار و 269 نفر داوطلب کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی در حوزه دانشگاه ارومیه، اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار و 141 داوطلب زن و 6128 داوطلب مرد در این حوزه رقابت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: کنکور سراسری 1397 در شهر ارومیه و 14 شهرستان دیگر استان برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه ادامه داد: این آزمون ملی به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه برگزار می‌شود که داوطلبان دانشگاه ارومیه، در 3 حوزه ساختمان زریاب خویی و دانشکده های دامپزشکی و علوم به رقابت می پردازند.

وی از داوطلبانی که در 5 گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی، هنر، علوم تجربی، زبان های خارجی و علوم انسانی در این آزمون شرکت می نمایند درخواست نمود: برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکس ‌دار نیز به همراه داشته باشند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمونهای سازمان سنجش در دانشگاه ارومیه افزود: کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه 3 تیر در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان در صورت مغایرت در کارت ورود به جلسه با مشخصات خود و یا نواقص در کارت می بایست به باجه رفع نقص که در پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه واقع در خیابان شهید بهشتی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 5 و ششم تیرماه تشکیل خواهد شد مراجعه نمایند ضمناً ساعت کار باجه رفع نقص صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ است.

وی ادامه داد: همچنین این باجه در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 6:30 الی 15 جهت رفع نقص باز خواهد بود.
مظفری در خصوص ایاب و ذهاب داوطلبین تصریح کرد: داوطلبان می توانند از سرویس های پولی دانشگاه که در ابتدای خیابان رازی (شهر) مستقر خواهد بود و به صورت رفت و برگشت می باشد جهت رفت و آمد استفاده نمایند.
وی گفت: زمان بسته شدن دربها در نوبت صبح ساعت 7:30 و در نوبت عصر ساعت 15 خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر