کد خبر: 914597
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
بررسی بی‌ثباتی بازار ارز و سوداگری در اولین گام
فرزین ماندگار
مجری و تهیه‌کننده برنامه «ثریا» از پخش دوباره این برنامه از هفته آینده خبر داد و گفت: هنوز معلوم نیست روی روال گذشته چهارشنبه‌ها پخش می‌شود یا روز دیگری ولی تهیه کننده برنامه می‌گوید که زمان پخش همان ساعت ۲۳ است.
محسن مقصودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران پویا در پاسخ به این پرسش که برای مشکلات اقتصادی و نابسامانی‌های بازار ارز چه پرداختی خواهند داشت، تصریح کرد: در سری جدید «ثریا» قرار است به موضوعات اقتصادی روز و مخصوصاً چالش‌های اخیر بی‌ثباتی بازار ارز یک پرداخت جدی داشته باشیم و در این بین با حضور کارشناسان مجرب راهکار ارائه می‌دهیم. سعی‌مان بر این است که حس مطالبه‌گری را تقویت کنیم و دغدغه‌ها و نکاتی که مردم به ما می‌گویند را نیز هم مطرح و هم از مسئولان مربوطه مطالبه می‌کنیم. امیدواریم در اولین گام بتوانیم راهکار‌های مناسبی برای ایجاد ثبات در بازار ارز و مهار سوداگری ارائه دهیم. وی با اشاره به رویکرد‌های سری جدید برنامه «ثریا» خاطرنشان کرد: در حال ساخت مستنداتی هستیم که به تدریج پخش می‌شوند، مثل بازار عراق، سوریه و مجموعه مستندی تحت عنوان «همسایه شمالی» که مراحل فنی را می‌گذراند. در مستندات اقتصادی نگاهی به تولید داخلی، شهرسازی و معماری و مسکن داشتیم و همچنین به امنیت قضایی هم توجه کرده‌ایم. سعی‌مان بر این است مسائل و مشکلات مردم را به جد پیگیری کنیم تا مردم بدانند ما نماینده‌ای قابل اعتماد برای آن‌ها در تریبون رسانه ملی هستیم. در سری جدید «ثریا» بیش از همه‌چیز می‌خواهیم بسته‌هایی علمی و اجرایی برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم به مسئولان مربوطه پیشنهاد دهیم و البته در جای خود مطالبه هم می‌کنیم. «ثریا» دو سال پیش پس از پخش ویژه برنامه‌ای درباره جشنواره عمار مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفت، اما این تقدیر هیچ‌گاه باعث نشد تا پخش ثریا منظم‌تر از گذشته و جسورانه‌تر از قبل ادامه پیدا کند. ثریا در سال ۹۵ با فشار‌های بی‌نظیر دولتی تعطیل شد. این برنامه پرمخاطب سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سیما دیگر روی آنتن نرفت تا صدا و سیما در روز‌های مانده به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، هیچ بهانه‌ای برای فشار به جریان حاکم دولتی نداشته باشد. ثریا، اما بالاخره برگشت، آن هم در همان اواخر سال ۹۵، اما خنثی و محدود. رسانه ملی دست تهیه‌کننده و برنامه‌سازان ثریا را حسابی بست و آن‌ها را در انتخاب‌هایی بسیار گزینش شده قرار داد. ثریا علاوه بر برنامه تلویزیونی زنده و مستقیمش، با مستند‌های متنوع و جذابی که در این سال‌ها ساخته نیز به شهرت رسیده است، البته باید اشاره کرد که تعدادی از مستند‌های ثریا هرچند ساخته شد و تیزرش هم در شبکه‌های مختلف سیما پخش شد، اما هیچ‌گاه فرصت این را نداشت که تمام و کمال روی آنتن رسانه ملی بیاید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Romania
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
بدبختانه باندهایی در صدا و سیما هستند که نمی‌گذارند پیام این برنامه در زمان مناسب به بینندگان منتقل شود! برنامه‌ای‌که راجع به مافیای مرغ و تحمیل نژاد مرغ انگلیسی بجای مرغ بومی ایران پخش شد،‌ ساعت ۱ نیمه بود!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار