کد خبر: 914431
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ورزشگاه‌های اردبیل برای برپایی اردوهای تیم‌های فوتبال داخلی و خارجی در اردبیل تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهرام آقاخانی در مراسم استقبال از تیم فوتبال سایپا در اردبیل اظهار داشت:‌ ورزشگاه‌های اردبیل برای برپایی اردوهای تیم‌های فوتبال داخلی و خارجی در اردبیل مجهز شده و در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام شده تا شاهد حضور تیم‌های مطرح داخلی و خارجی در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ورزشگاه اردبیل و نیر برای حضور تیم‌های فوتبال لیگ برتری تجهیز شده است افزود: انتظار می‌رود بتوانیم ورزشگاه را به طور ویژه تجهیز کنیم تا تیم‌های فوتبال لیگ‌ برتری دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ارائه خدمات مناسب تیم‌های فوتبال لیگ برتری در اردبیل، نیر و سرعین خبر داد و گفت: در این زمینه بسترهای مناسبی داریم و هم‌اکنون آماده خدمات‌رسانی به تیم‌های فوتبال لیگ برتری هستیم.

آقاخانی بیان کرد: با توجه به ارتفاع اردبیل از سطح دریا و شرایط مناسب بسیاری از تیم‌های لیگ برتری برای برپایی اردو در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند که انتظار می‌رود شاهد حضور چند تیم لیگ برتری در اردبیل باشیم.

وی اظهار کرد: اردبیل ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردوی تیم فوتبال لیگ برتری دارد که انتظار می‌رود از این ظرفیت برای رشد و توسعه فوتبال استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از این که امروز شاهد حضور علی دایی افتخار فوتبال ایران و آسیا هستیم خوشحالیم و اردبیل به داشتن اسطوره‌ای همچون علی دایی افتخار می‌کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر فوتبال اردبیل ظرفیت‌ بالایی دارد که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اساسی فوتبال اردبیل مورد رشد و توسعه قرار گیرد.

آقاخانی بیان کرد: حضور تیم‌های فوتبال لیگ برتری فرصت مناسبی برای استان است که باید بتوانیم از این فرصت برای رشد و توسعه استان استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر