کد خبر: 914417
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برای صاحبان واحدهای صنفی حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، کسبه و بازاران منطقه آزاد ماکو به منظور استفاده از مزایا و مشوق های منطقه آزاد، کارت دیجیتالی ماکووندی صادر می شود.

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: با توجه به رکود درآمد و عدم تامین مالی، تا زمان فنس کشی محدوده منطقه، طبق مطالعات اندیشکده با یک سیستم کاملا مدرن و دیجیتالی تمامی فعالان اقتصادی و کسبه منطقه می توانند از مزایای معافیت مالیاتی و عوارض گمرکی استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به اینکه جزئیات بیشتر کارت دیجیتالی ماکووندی بزودی به اطلاع مردم می رسد افزود: با صدور کارت های ماکووند، تمامی عملیات مالی و اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و فروش و داد و ستدهای اقتصادی با کارت مذکور انجام می شود.

سلیمانی در خطاب به کسبه و بازاریان این منطقه آزاد بر تلاش در جهت تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین بر لزوم ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی تاکید کرد.

وی ماحصل تلاش اصناف این منطقه در جذب گردشگران خارجی را باعث رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو دانست و تصریح کرد: جامعه بزرگ اصناف و بازاریان با همت و پشتکار، رویکرد خنثی سازی بر فشارها و تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته و امید است شاهد اقدامات شایسته و ارزنده ای در جهت رشد و توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی از سوی آنان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر