کد خبر: 914288
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی از صرف شدن ۴۵درصد هزینه‌های درمان و دارویی استان برای بیماران خاص خبر داد.
صادق اسماعیل‌زاده گفت: هزینه درمان بیماران خاص بسیار بوده و در سال گذشته ۴۵درصد هزینه دارویی و درمان معاونت درمان استان به بیماران خاص اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۹ درصد از مبالغ که به تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود برای درمان و تعهدات درمانی صرف می‌شود تصریح کرد: در بودجه امسال ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار به بخش درمان غیرمستقیم استان اختصاص یافته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: درمانگاه تخصصی که داخل بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه در حال احداث است ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اوایل آذرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی در خصوص برنامه‌های این معاونت برای توسعه بخش درمان استان اظهار کرد: ساخت و بهره‌برداری از مرکز پلی‌کلینیک سلماس و درمانگاه پلی‌تخصصی ولیعصر ارومیه از جمله اقدامات معاونت درمان در توسعه بخش درمان بوده که به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی ادامه داد: تجهیز و افتتاح بیمارستان خوی تا پایان سال جاری، ساخت درمانگاه‌های تخصصی در سردشت، پیرانشهر، میاندوآب و ماکو از دیگر برنامه‌های معاونت درمان در توسعه بخش درمان استان در سال جاری است.
اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته معاونت درمان استان۱۵۰میلیارد تومان معوقات درمانی پرداخت کرده است، افزود: تا به امروز با ۱۵۷۰ مرکز درمانی، داروخانه و دی‌کلینیک استان طرف قرارداد هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار