کد خبر: 914258
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد:
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۹.۲۷ درصد از مبالغ که به تامین اجتماعی پرداخت می شود برای درمان و تعهدات درمانی صرف می شود، گفت: در بودجه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش درمان غیرمستقیم استان اختصاص یافته است.

صادق اسماعیل زاده اظهار داشت: هزینه درمان بیماران خاص بسیار بوده و در سال گذشته ۴۵ درصد هزینه دارویی و درمان معاونت درمان استان به بیماران خاص اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۹.۲۷ درصد از مبالغ که به تامین اجتماعی پرداخت می شود برای درمان و تعهدات درمانی صرف می شود تصریح کرد: در بودجه امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش درمان غیرمستقیم استان اختصاص یافته است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: درمانگاه تخصصی که داخل بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه در حال احداث است ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا اوایل آذرماه سال جاری به اتمام می رسد.

وی درخصوص برنامه های این معاونت برای توسعه بخش درمان استان، اظهارکرد: ساخت و بهره برداری از مرکز پلی کلینیک سلماس و درمانگاه پلی تخصصی ولی عصر ارومیه از جمله اقدامات معاونت درمان در توسعه بخش درمان بوده که به بهره برداری رسیده اند.

اسماعیل زاده در ادامه افزود: تجهیز و افتتاح بیمارستان خوی، ساخت درمانگاه های تخصصی در سردشت، پیرانشهر، میاندوآب و ماکو از دیگر برنامه های معاونت درمان در توسعه بخش درمان استان در سال جاری است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال گذشته معاونت درمان استان ۱۵۰ میلیارد تومان معوقات درمانی پرداخت کرده است، گفت: تا به امروز با ۱۵۷۰ مرکز درمانی، داروخانه، دی کلینیک استان طرف قرارداد هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر