کد خبر: 914104
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
دستگاه‌های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه‌گذارانی که به ادارات مراجعه می‌کنند، بلافاصله آن‌ها را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی کنند.
فریدون همتی استاندار هرمزگان با عنوان کردن مطلب فوق و با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار از زمانی که درخواست می‌دهد باید مراحل صدور تمامی مجوز‌های آن در دو هفته انجام شود، عنوان کرد: استعلام‌ها یک‌بار انجام شود و از گرفتن استعلام‌های تکراری جلوگیری شود تا سرمایه‌گذاران معطل نشوند.
وی با تأکید بر اینکه استانداری حمایت لازم را از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد، افزود: نمایندگان تمامی دستگاه‌های مرتبط در صدور مجوز باید با اختیارات کافی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری حضور داشته باشند و امور سرمایه‌گذاران را به سرعت پیگیری کنند.
استاندار هرمزگان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه‌گذارانی که به ادارات مراجعه می‌کنند، بلافاصله آن‌ها را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی کنند تا طرح‌های سرمایه‌گذاری در این مرکز ثبت و فرآیند استعلام‌های دستگاه‌ها و صدور مجوز‌ها در مدت دو هفته کاری انجام شود.
همتی خواستار تسریع در صدور مجوزات و تأمین و تحویل زمین به سرمایه‌گذاران شد و بیان کرد: در مناطق ویژه اقتصادی مجوز کلی برای سرمایه‌گذاری صادرشده و در شهرک‌های صنعتی نیز مجوز‌ها برای فعالیت وجود دارد.
وی ادامه داد: کار مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید به یک سیستم دائمی تبدیل شود تا کار صدور مجوز و حمایت‌های مورد نیاز به سرعت صورت گیرد، چون جذب سرمایه‌گذار برای ما بسیار مهم است و همه باید در کنار سرمایه‌گذار باشند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید کاری کنیم که در حوزه صدور مجوز و حمایت دستگاه‌ها، هیچ معطلی برای سرمایه‌گذاران در هرمزگان وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذاران بدانند که همه برای فعالیت آن‌ها در این استان فرش قرمز پهن کرده‌اند و همه دستگاه‌ها باید خود را با این سیاست تنظیم کنند.
همتی خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه‌ها و شورا‌های مرتبط برای صدور مجوز برای تقاضا‌هایی که ارائه می‌شود نیز به سرعت تشکیل شود.
وی ضمن تأکید بر توسعه فعالیت‌های الکترونیکی، بیان کرد: خدمات الکترونیکی باید به‌قدری توسعه یابد که مردم بتوانند از راه دور و از طریق اینترنت کار خود را انجام دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار