کد خبر: 914073
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کنفدراسیون وزنه برداری آسیا

کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی خواستار افزایش سهیمه المپیک تعدادی از کشورهای آسیایی شد.

به گزارش ایسنا، نشست هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با حضور رییس و دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در دوحه قطر برگزار شد. در این نشست، هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا نامه ای را امضا کردند و به فدراسیون جهانی(IWF)  دادند.

 حسین رضازاده عضو هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در گفتگو با ایسنا در مورد این نامه بیان کرد: هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا در نامه ای از فدراسیون جهانی درخواست کرد تعداد سهمیه های المپیک کشورهایی را که تعداد دوپینگ آنها از المپیک 2008 تا 2020،  10نمونه است و  کشورهای قدرتمندی چون ایران، قزاقستان، چین ، تایلند را افزایش دهد. در این نامه در خواست داده شده در صورت امکان تعداد سهمیه های آنها بین 3 تا 4 نفر (در بخش مردان و زنان) افزایش یابد.

تاماش آیان هم اعلام کرد در جلسه ای که هیات اجرایی فدراسیون جهانی  در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان ازبکستان دارند، در مورد درخواست کنفدراسیون آسیا تصمیم گیری می کنند.

 او در پاسخ به این پرسش که در این نشست در مورد تغییر وزن ها صحبتی نشد، گفت: در این مورد صحبت شد. تاماش آیان اعلام کرد در نشستی که در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان ازبکستان دارند و یا در حاشیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان عشق آباد تصمیم نهایی را می گیرند و از سال 2019 نیز اعمال می شود.

 انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار