کد خبر: 914065
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد، تصمیات برای حل مشکلات بازار ارز و سکه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اتخاذ خواهد شد.
جوان آنلاین: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد، تصمیات برای حل مشکلات بازار ارز و سکه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اتخاذ خواهد شد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بااشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر بین قوه مجریه و مقننه برای حل مشکلات بازار ارز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت از جمله وزرای صنعت و اقتصاد برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه جهانگیری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار سکه و ارز به طور کلی عنوان کرد تصمیمات برای حل مشکلات بازار در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی امروز رئیس مجلس نیز بر هماهنگی بین دو قوه برای برون رفت از مشکلات موجود اقتصادی در کشور تاکید کرد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه جزئیاتی از برنامه دولت برای حل مشکلات اقتصادی عنوان نشد و معاون اول رئیس‌جمهور تنها به ارائه یک مطلب کلی بسنده کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار