کد خبر: 914054
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در راستای ترویج استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی، طرح تجهیز اتوبوس‌های شهری اردبیل به اینترنت رایگان وای فای با مشارکت بخش خصوصی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در رابطه با طرح تجهیز اتوبوس‌های شهری به اینترنت رایگان وای فای اظهار کرد: طرح تجهیز اتوبوس‌های شهری اردبیل به اینترنت وای فای رایگان با مشارکت بخش خصوصی و به مدت 10 سال خواهد بود که این اقدام در راستای ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی تصریح کرد: بدون توجه به نواقصات مالی و وضعیت بد اقتصادی حاکم، به وظیفه خود برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و اجتماعی در شهر اردبیل توجه ویژه‌ای داشته و علی رغم همه کمبودها تلاش داریم که خواسته‌های مردم عملیاتی شود.

شهردار اردبیل گفت: در موضوع نشاط اجتماعی، شهرداری اردبیل با تمام توان خود فعالیت کرده و با وجود محدودیت‌ها سعی داریم از همه ظرفیت‌های شهرداری برای تحقق این موضوع استفاده کنیم.

لطف‌اللهیان افزود: در رابطه با پخش مستقیم بازی‌های تیم ملی ایران از پارک‌های اردبیل، در بازی نخست تیم ملی نیز این تصمیم گرفته شده بود که بنا به دلیل وجود برخی از نواقصات این کار عملیاتی نشد و امروز بازی تیم ملی از پارک ساحلی و مجموعه شورابیل به صورت مستقیم پخش می‌شود.

وی بیان کرد: منافع مردم مقدم بر هر اقدامی بوده و شهرداری اردبیل با قبول انتقادها و با همکاری و همراهی سایر نهادهای مربوطه، سعی در ارتقای نشاط اجتماعی در شهر را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر