کد خبر: 914045
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
رئیس کل دادگستری استان اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: واردات بی‌رویه و قاچاق کالا ضربه‌ای شدید به بخش تولید است و امان تولیدکنندگان را بریده است که باید با این پدیده مبارزه شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در اردبیل اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم مشکل طلاق، نزاع، موادمخدر و سایر ناهنجاری‌ها را در کنار کاهش جمعیت کیفری شاهد باشیم باید در یک جهاد مقدس اشتغال و تولید را تکریم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز قدم گذاشتن در مسیر اشتغال و تولید ولایی‌ترین، ارزشمندترین و معنوی‌ترین حرکت در کشور محسوب می‌شود و باید همه این حس حمایت از تولید و سرمایه را در مسیر اشتغال جوانان خود مورد همراهی و توجه جدی قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تیم اقتصادی دولت را در مسیر رفع مشکلات عرصه تولید و صادرات پرتوان خواند و اضافه کرد: در این باب شایسته است در استان اردبیل نیز عمل ما همراه با حرفمان باشد و اجازه ندهیم عده‌ای با کارشکنی و یا سنگ‌اندازی در این مسیر اصحاب تولید و سرمایه‌گذاران را ناامید کنند.

قاصدی تقویت روحیه کار و تلاش و انگیزه‌بخشی در این باب را بسیار حیاتی توصیف کرد و گفت: ما از سال 93 و در قالب فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی با شکل‌ دادن کمیته حمایت قضائی سعی کردیم تا با رسیدگی به مشکلات 309 واحد تولیدی موانع آنها را به سود تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از بین ببریم.

وی حمایت تمام قد از سرمایه‌گذاری سالم و مشروع، اجرای احکام در راستای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تامین سرمایه مورد نیاز برای تولیدکنندگان و جذب سرمایه‌گذاران را یادآور شد و بیان کرد: در کنار این اقدامات با سوء مدیریت‌ها در حمایت نکردن سرمایه‌گذاران برخورد جدی داشتیم به گونه‌ای که اجازه ندادیم مصوبات این کمیته بر زمین بماند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد از واردات بی‌رویه برخی کالاهای تولید داخل خاطرنشان کرد: شایسته نیست با این قاچاق و واردات بی‌رویه به ویژه در بخش پوشاک و نساجی و تایر زمینه ناامیدی تولیدکنندگان را فراهم آوریم.

قاصدی در پایان گفت: همچنان حامی سرمایه‌گذاران خواهیم بود و در این استان با تسهیل قوانین اجازه نخواهیم داد تا تولید محصولات مختلف با انحراف روبرو شده و یا رویه تعطیلی واحدهای تولیدی زمینه ناامیدی و نابسامانی را به نوعی رقم بزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر