کد خبر: 914039
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
رسول هاشم کندی مربی تیم دوچرخه سواری استقامت

مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده پس از حضور شاگردانش در تور بین‌المللی ترکیه، گفت: نیازمند حضور در رقابتهای مختلف هستیم اما مسابقه‌ای نیست که برویم!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دوچرخه سواری جاده کشورمان با هدف کسب آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی، در تور بین المللی مولانای ترکیه شرکت کرد. حاصل تلاش رکابزنان جاده رو در این تور، کسب پیراهن امتیازی و کوهستان همراه با نایب قهرمانی تیمی بود.

رسول هاشم کندی مربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران در گفتگو با خبرنگار مهر نتایج رکابزنان در تور بین المللی مولانی ترکیه را مثبت ارزیابی کرد. وی ضمن اشاره به برنامه های آینده این تیم، مهمترین دغدغه اش را حضور بیشتر در تورهای بین المللی و البته برگزار نشدن مسابقه ای که بتوانند در آن شرکت کنند و نبود تجهیزات مناسب در مقایسه با رقبای آسیایی عنوان کرد. 

* خبرگزاری مهر - گروه ورزش: تیم در اولین برنامه برون مرزی تدارکاتی اش به تور ترکیه رفت. آیا از عملکرد رکابزنان راضی بودید؟

- رسول هاشم کندی: بعد از برگزاری چند اردوی تدارکاتی، این اولین محک جدی رکابزنان بخش جاده و استقامت در یک تور بین المللی بود. رکابزنان همه انتظارات را برآورده کردند و وظایف خود را در قبال تیم خوب عمل کردند. گنج خانلو در بخش امتیازی اول شد و در بخش کوهستان نیز عنوان نخست و پیراهن آن به رکابزن ایران رسید. در مجموع تیم یکپارچه ای بودند. سهرابی نیز در نقش کاپیتان خوب ظاهر شد و توانست در این شرایط، مسابقه و تیم را در مسیر خوب هدایت کند. در مجموع از همه بچه ها در این تور راضی بودم. 

* برنامه بعدی شما برای آماده سازی رکابزنان چیست؟ 

- قرار است در اولین فرصت به اندونزی بروم و مسیر مسابقه را بازبینی کنم. در کنار آن ما رقابتهای قهرمانی کشور در بخش پیست و جاده را داریم. یک هفته ای استراحت کرده و اردوی بعدی تیم در زنجان خواهد بود. شدیدا دنبال حضور در یک تور بین المللی دیگر هستیم. روابط بین الملل فدراسیون نیز در حال تلاش برای حل این مسئله بوده و پیگیر است. فدراسیون هم تلاش می کند تا بتوانیم در یک تور دیگر شرکت کنیم. 

* تنها حضور در یک تور بین المللی می تواند سطح آمادگی رکابزنان را برای

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار