کد خبر: 914013
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به درگیری اخیر در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: این درگیری در جمهوری آذربایجان و در عمق ۲ کیلومتری خاک این کشور رخ داده است.
جوان‌آنلاین: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به درگیری اخیر در نزدیکی مرز ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد: این درگیری در جمهوری آذربایجان و در عمق ۲ کیلومتری خاک این کشور رخ داده است.

سردار قاسم رضایی با اشاره به درگیری‌های اخیر در مرز آذربایجان اظهار داشت: در بررسی مشترک انجام شده توسط مرزبانان کشورمان و نیرو‌های مرزی جمهوری آذربایجان مشخص شد این درگیری در نقطه مشترک مرزی رخ نداده است.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: این درگیری که چند روز پیش اتفاق افتاده بود، در خاک کشور جمهوری آذربایجان رخ داده است.

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته از محل درگیری مسلحانه اخیر مشخص شد نقطه درگیری در عمق ۲ کیلومتری خاک کشور آذربایجان اتفاق افتاده است.

سه روز پیش خبرگزاری آناتولی گزارش داده بود یکی از نیرو‌های مرزی جمهوری آذربایجان در درگیری مسلحانه با گروهی که قصد ورود غیرقانونی به خاک این کشور را داشته اند زخمی شده و اعلام کرده بود این افراد از مرز ایران قصد ورود به خاک جمهوری آذربایجان را داشته اند که البته در این گزارش هیچ اشاره‌ای به هویت افرادی که قصد ورود غیرقانونی به این کشور را داشته اند نشده بود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار