کد خبر: 913877
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت‎

اتفاقات چند ماه اخیر باشگاه سپیدرود رشت شباهت زیادی به مسائلی دارد که سال گذشته در باشگاه نفت تهران رخ داد و در نهایت منجر به سقوط این تیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل گذشته در چنین روزهایی بود که باشگاه نفت با پدیده رفت و برگشت های علی کریمی به نیمکت این تیم مواجه بود. کریمی در فصل گذشته به خاطر مشکلات مالکیتی و تصمیمات خلق الساعه مدیران، بارها مربی نفت شد و از این تیم کنار رفت تا سرانجام به سپیدرود رشت پیوست. حاصل رفت و آمدهای مربیان زیاد از جمله علی کریمی به تیم نفت تهران هم سقوط این تیم به رقابتهای لیگ دسته اول شد تا این تیم قدیمی تهرانی بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات خاص سرانجام از لیگ دسته اول سر در بیاورد.

کریمی اواخر فصل گذشته به تیم سپیدرود رشت پیوست و در روزهایی که تیم نفت غزل خداحافظی از لیگ برتر را می‌خواند، سپیدرود با علی کریمی در لیگ برتر ماندگار شد. اما این تیم قدیمی گیلانی روزهایی را سپری می کند که برای فوتبال ایران آشنا می باشد. 

سپیدرود ۹۷ به نوعی تکرار نفت مدل ۹۶ است. دست به دست شدن مالکیت این تیم از این مالک به آن مالک و رفت و برگشت های علی کریمی به نیمکت این تیم. اتفاقاتی که شاید تا آغاز لیگ برتر و حتی در هفته‌های ابتدایی نیز باز هم شاهد تکرارش باشیم. سپیدرود لیگ را با سرمربیگری کریمی و مالکیت جواد تن زاده به اتمام رساند. سپس تن زاده کریمی را برکنار و نادر دست نشان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد. کریمی در اعتراض به عدم تسویه حسابش، به شهر رشت رفت و حتی تست گیری هم انجام داد. با این حال تن زاده با مخالفت به کریمی پرداخت و بعد از تسویه حساب با این مربی، اعلام کرد تیم با دست نشان فصل را آغاز می کند. 

در نهایت طی روزهای گذشته تن زاده هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان رشت برکنار شد تا محمد نوین جایگزین وی شود. نوین هم مجددا با کریمی مذاکره کرد تا سرمربی فصل گذشته سپیدرود، دوباره به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

چنین به نظر می‌رسد که سپید رود همان راهی را می‌رود که فصل گذشته نفت تهران رفت. نفت این راه را رفت و عاقبت آن را هم دید. هیچ بعید نیست سپیدرود نیز با ادامه این مسیر در نهایت به همان مقصدی برسد که پیش از آن نفت تهران رسیده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار