کد خبر: 913802
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
دادستان ارومیه:
دادستان ارومیه گفت: قرار جلب و کیفر خواست ۵۴ متهم آتش‌سوزی مدرسه راه شهدا ارومیه صادر شد.

حبیبی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ماجرای تعرض به یک دختر دانش آموز و آتش سوزی مدرسه راه شهدا اسلام اباد ارومیه، اظهار داشت: سال گذشته در پی تعرض سرایدار این مدرسه به یک دختر دانش آموز عده‌ای با اخلال گری و اتش زدن اموال دولتی و خصوصی برخی افراد، نظم عمومی رابهم زدند که دراین راستا 156 نفر از عوامل دخیل در این حادثه دستگیر شد.
وی ادامه داد: مجرمیت 54 نفر از دستگیر شدگان در واقعه آتش سوزی مدرسه راه شهدا به اثبات رسیده بنابراین قرار جلب و کیفرخواست آنها صادر شده است و مابقی دستگیرشدگان آزاد شدند.
دادستان ارومیه با بیان اینکه پلیس و ضابطین با حضور در محل بلافاصله کنترل اوضاع را دردست گرفتند و متهمین را دستگیر کردند گفت: در میان دستگیر شدگان افرادی از سایر شهرستانها و محلات نیز دیده می‌شد اما عمده دستگیر شدگان از اهالی اطراف مدرسه راه شهدا بودند.
وی با اشاره به کودک آزاری جنسی، تصریح کرد: در ارومیه هیچ گونه پرونده تعرض یا آزار و اذیت کودکان تشکیل نشده هر روز در این شهرستان سه شعبه کشیک دادگاه به مسائل و مشکلات قضایی شهروندان رسیدگی می‌کنند و در روزهای تعطیل نیز این کار با دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر