کد خبر: 913777
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: درخواست مذاکره مستقیم با آمریکا، تفسیری جز خودباختگی در برابر آمریکا ندارد و این خواب هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.
جوان‌آنلاین: علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به نامه ۱۰۰ تن از فعالان سیاسی خطاب به مسئولان عالی‌رتبه نظام و درخواست بازنگری در تصمیمات اساسی و مذاکره مستقیم با آمریکا، گفت: در طول چهار دهه گذشته و از دوران حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و در دوره رهبری کنونی مقام معظم رهبری شاهد افراد خودباخته در برابر آمریکا بودیم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اعتبارشان را نزد هم‌پیمانان خود از دست داده و به عنوان دولت منفور و هنجارشکن در عرصه بین‌المللی از آن‌ها یاد می‌شود، تا به حال وضعیت آمریکا در عرصه جهانی به این میزان بد و در حالت انزوا قرار نداشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: خط سیاسی نظام با منطق بسیار قوی در این زمینه روشن است؛ آمریکا دشمن ملت ایران بوده و این دشمنی را در طول انقلاب به اثبات رسانده است.

بروجردی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است، ادامه داد: هدف‌گذاری آمریکا با خروج از برجام در جهت تعمیر دوباره تحریم علیه ملت ایران نشان از دشمنی افزون‌تر آمریکا با ملت و جمهوری اسلامی ایران است، با این حال چنین درخواستی در این مقطع تفسیری جز خودباختگی در برابر آمریکا ندارد و این خواب هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان اضافه کرد: ملت ایران بار‌ها نشان دادند که چنین تفکر و دیدگاهی مخالف بوده، لذا این اقدام از موضع ذلت در برابر آمریکاست و کاملا مردود است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
آن موقع که مردم دلسوز میگفتند مذاکره با آمریکا دیوانگی است
همین مسئولین ...با توهین دلواپسان دهان مردم را بستند
بعد از این همه خسارت هیچیک از آنان عذر خواهی نکرده اند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار