کد خبر: 913767
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از چهار هزار و ۳۵۹ پست مصوب در استان تنها یک هزار و ۵۷۵ نفر بر سر کار هستند و بدین ترتیب ۶۴ درصد پست‌های اداری دادگستری اصفهان بلاتصدی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آیین نکوداشت هفته قوه به ویژگی‌های شهید بهشتی اشاره کرد و با بیان اینکه به فرمایش رهبر معظم انقلاب شهید بهشتی معمار بزرگ دستگاه قضای اسلامی بودند، اظهار داشت: شهید بهشتی تندیسی از تقوا و عدالت بود به نوعی که ویژگی‌های ایشان الگویی برای جامعه قضات و مردم عادی کشور است.

احمد خسروی‌وفا: زمانی که به وقایع و برهه‌های زندگی شهید بهشتی می‌نگریم به واقع این صحبت از امام خمینی (ره) را درک می‌کنیم که در ارتباط با این شهید بزگوار فرمودند«شهید بهشتی برای ملت ما یک ملت بود، مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود» و چه تعبیری برای بیان شخصیت این عالم شهید بالاتر از این جملات ناب است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دادگستری استان اصفهان ۱۱ شهید به انقلاب و کشور تقدیم کرده است، بیان داشت: دادگستری اصفهان ظرفیت استخدام ۲۵ درصد ایثارگر را در دستور کار قرار داده است به نوعی که بیش از یک‌چهارم همکاران ما  از ایثارگران هستند و حدود ۱۰۸ فرزند از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در دادگستری اصفهان مشغول به خدمت هستند.

خسروی وفا با اشاره به اینکه چهار هزار و  ۳۵۹ پست مصوب در استان داریم اما یک هزار ۵۷۵ نفر بر سر کار هستند، تاکید کرد: تنها ۳۶ درصد پست‌ها پر شده و ۶۴ درصد پست‌های ما خالی است.

وی تاکید کرد: در همین راستا یک هزار و ۱۶۰ پست در بخش قضایی داریم که ۶۴۹ پست تصدی شده و ۵۱۱ پست بلاتصدی است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه با وجود این کمبودها اصفهان رتبه اول بهره‌وری را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است، بیان داشت: در طول سال‌های اخیر معادل پرونده‌های ورودی، پرونده مختومه در دادگستری استان داشتیم و ۵۶ هزار پرونده از پرونده‌های گذشته نیز مختومه شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار