کد خبر: 913757
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
بشار اسد:
رئیس جمهوری سوریه گفت وگو با آمریکا را در حال حاضر وقت تلف کردن دانست و گفت که روسای جمهوری آمریکا گروگان شرکت های بزرگ نفتی و تسلیحاتی و رسانه های آمریکایی هستند.

جوان آ‌نلاین: بشاراسد رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با شبکه روسی "NTV" تصریح کرد: بحث یا صحبت یا مذاکره با دشمن یا هر فرد دیگری البته ثمربخش است، اما در این حالت و از زمان اولین مذاکره با آمریکا در سال 1974 میلادی، ما هیچ چیزی در هیچ موضوع به دست نیاورده ایم.

وی افزود: مشکل با روسای جمهور آمریکا این است که آنها گروگان گروه های فشار (لابی های) نزد خود هستند؛ گروگان رسانه های اصلی و شرکت های بزرگ و نهادهای مالی و شرکت های نفتی و تسلیحاتی و غیر از آن.

بشار اسد در این گفت وگو که بخش هایی از آن در صفحه ریاست جمهوری سوریه منتشر شد، افزود: آنها می توانند چیزی را بگویند که ما تمایل داریم بشنویم اما عکس آن را انجام خواهند داد. این وضعیت است و بدتر می شود و ترامب مثال آشکاری در این باره است.

وی گفت: مذاکره با آمریکایی ها و بحث با آنها درحال حاضر بدون علت و بدون تحقق چیزی، صرفا وقت تلف کردن است.

بشار اسد گفت: ما از صحبت کردن با آمریکایی ها به صرف اینکه آنها آمریکایی هستند خرسند نمی شویم. ما آماده گفتگو با هر طرفی هستیم که بحث با او ثمر می دهد. معتقد نیستیم که سیاست آمریکا در آینده قابل پیش بینی متفاوت خواهد بود.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
ایکاش بعضی از مسؤولان دولت و بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، به اندازه یک صدم فهم ، درایت ، سیاست ، کیاست ، شجاعت ، مدیریت و.... و نهایتا ولایت پذیری بشار اسد را دارا بودند .
اگر چنین بود ؛ قطعا وضیت ما به مراتب بهتر از الآنمان بود .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار