کد خبر: 913755
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد کاهش عوارض ساخت و ساز تهران به طور پایلوت در منطقه چهار در شورای شهر مطرح می‌شود.
جوان آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد کاهش عوارض ساخت و ساز تهران به طور پایلوت در منطقه چهار در شورای شهر مطرح می‌شود.
 
"محسن هاشمی رفسنجانی" در جمع شهروندان محله شمیران نو منطقه چهار در مسجد ثامن الحجج (ع) افزود: هدف از این طرح افزایش ساخت وساز در تهران به خصوص محلات کم برخوردار و افزایش درآمد‌های پایدار است.

وی با بیان اینکه باید در شیوه تعیین عوارض ساخت و ساز در مناطق مختلف تهران بازنگری صورت گیرد افزود: طرح پیشنهادی در این زمینه به زودی در شورای شهر مطرح می‌شود.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای خروج پادگان‌ها از تهران اظهارداشت: یکی از ضرورت‌های امروز تهران خروج پادگان‌ها از شهر است که باید شهرداری نیز زمینه‌های لازم را در این خصوص را فراهم کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: افزایش سرانه فضای سبز شهر تهران به ویژه در محلاتی مانند شمیران نو منطقه چهار باید اتفاق افتد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق با وجود داشتن سرانه فضای سبز مطلوب، توزیع فضا‌های سبز عادلانه نیست که باید اصلاح شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی انقلاب یک ضرورت است.

در این دیدار، برخی شهروندان و نمازگزاران نیز مشکلات و درخواست‌های شهری خود را نیز مطرح کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار