کد خبر: 913727
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
مرگ پسر دو ماهه هنگام عمل ختنه، مرگ زن جوان هنگام زایمان و مرگ مرد ۳۶‌ ساله که به خاطر عمل لاغری به مرکز درمانی رفته بود، سه‌پرونده تازه‌ای است که روی میز بازپرس جنایی گشوده شد.
به گزارش خبرنگار ما، نخستین حادثه که در جریان آن نوزاد دو‌ماهه پسری به آسمان پرکشیده بود، صبح روز سه‌شنبه ۲۹‌ خردادماه امسال مأموران پلیس به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند. بررسی‌ها حکایت از این داشت دکتر میانسالی هنگام ختنه کردن برادر زاده دو ماهه‌اش به او داروی لیدوکائین تزریق کرده که نوزاد دو ماهه بر اثر حساسیت دارو به کام مرگ رفته می‌رود.
دومین حادثه ساعت‌۱۵:۴۰ عصر همان روز مأموران پلیس در جریان قرار گرفتند و مرگ زن ۳۵‌ساله‌ای را به بازپرس جنایی خبر دادند. تحقیقات مأموران نشان داد زن جوانی برای زایمان به بیمارستانی مراجعه که هنگام زایمان فوت می‌کند. از آنجایی که خانواده زن جوان از کادر پزشکی بیمارستان به خاطر سهل‌انگاری در عمل زایمان شکایت کرده بودند پرونده به دستور بازپرس جنایی برای رسیدگی به دادسرای امور جرائم پزشکی فرستاده شد.
سومین حادثه هم مرگ مشکوک مرد جوانی بود که برای عمل لاغری به درمانگاهی مراجعه کرده بود. این حادثه را مأموران کلانتری یوسف‌آباد به قاضی دادسرای جنایی اطلاع دادند که به خاطر شکایت خانواده مرد ۳۶‌ساله از کادر پزشکی پرونده برای رسیدگی به دادسرای جرائم پزشکی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار