کد خبر: 913726
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
مجرم سابقه‌داری که در پوشش کارگر نظافتچی اقدام به سرقت تجهیزات کامپیوتری از خانه و شرکت‌ها می‌کرد سرانجام بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردی وارد کلانتری ۱۴۸ انقلاب شد و گزارش سرقت اعلام کرد. او گفت: برای نظافت خانه‌ام با یک شرکت خدماتی تماس گرفتم. بعد از آن مردی حدوداً ۴۰‌ساله از طرف شرکت برای نظافت به خانه‌ام آمد و بعد از ساعتی نظافت، خانه را ترک کرد. بعد از آن بود که متوجه شدم لپ‌تاپ و چند قطعه کامپیوتری که در خانه داشتم سرقت شده است. احتمال می‌دهم که سرقت کار همان مرد نظافتچی باشد.
بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران کلانتری دست به تحقیق زدند و با کمک مالباخته او را در یک قرار ساختگی بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت: اهل شهری در شمال‌غربی کشور هستم و بار‌ها به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتادم. به خاطر اینکه فضای شهر کوچک بود دیگر نتوانستم در آنجا به سرقت‌هایم ادامه دهم برای همین راهی تهران شدم. بعد از آن بود که در شرکت خدماتی مشغول کار شدم و بعد از اینکه برای نظافت به خانه و شرکت‌ها می‌رفتم در فرصت مناسب لپ‌تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه یا قطعات کامپیوتری را سرقت می‌کردم و آن را به مالخر می‌فروختم.
سرهنگ پیمان لطیفی، رئیس کلانتری‌۱۴۸ انقلاب اسلامی گفت: بررسی سوابق متهم نشان داد که او قبلاً ۲۰ بار به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده و هر بار بعد از آزادی به سرقت‌هایش ادامه داده است. وی ادامه داد: تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار