کد خبر: 913653
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مسعود دانش‌منش
این روز‌ها پیش فروش هر چیزی بازار داغی دارد. اصولاً اگر شما کالایی بی‌کیفیت، گران‌قیمت، خطرناک و از هر لحاظ به درد نخور در اختیار دارید، بهترین کار این است که آن را پیش‌فروش کنید! مطمئناً یک عده با هدف اینکه گران شود و سود کنند، آن کالا را می‌خرند. ما هم لیست کالا‌هایی را که برای پیش فروش در نظر گرفته‌ایم همینجا فی‌المجلس اعلام می‌کنیم و انتظار داریم مردم عزیز لطف فرموده با هجوم خود موجب قحطی و گرانی این کالا‌ها شوند.

قبلاً اجناس اضافی‌مان را زیر پست‌های پرطرفدار سلبریتی‌ها، قاطی کامنت‌ها می‌فروختیم، حالا تصمیم گرفتیم بساط را همینجا توی صفحه کدخدا پهن کنیم. باور بفرمایید که در انجام این کار هیچ هدفی به جز سود کردن و سوءاستفاده از صفحه روزنامه نداشته و نداریم! بعداً نروید پشت سرمان حرف دربیاورید که فلانی بلد نیست از امکانات و فرصت‌هایش استفاده کند و بی‌عرضه است و هشتش گروی نه‌اش است و این چیز‌ها! این صفحه که برای روزنامه آب ندارد، لااقل برای ما نان داشته باشد! فقط یک خواهشی از متقاضیان عزیز دارم؛ لطفاً به سایت پیش‌فروش هجوم بیاورید و هیچ ملاحظه نکنید، طوری که سایت از دسترس خارج شود! اینطوری کلاسش بیشتر است و باعث حساسیت بیشتر و در نتیجه بالاتر رفتن قیمت‌ها خواهد شد.
نکته دیگر اینکه قیمتی که برای هر کالا در نظر گرفته شده اصلاً و ابداً نشان‌دهنده پولی که قرار است از شما بگیریم نیست! هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از پرداخت پول قیمت‌ها را دو سه برابر نکنیم و شما مشتریان عزیز دندتان نرم باید پول زور بدهید. شعار ما هم این است: همیشه حق با مشتری است! با این شعار برویم به سراغ معرفی کالاها.

خودکار بیک آبی بدون در

توضیحات: خودکار بیک اصل، مونتاژ داخل، در حد نو، ته خودکار جویده شده ولی از وسط به پایین کاملا سالم است، مال یک نویسنده بوده که هر چی به خودش فشار آورده نتوانسته چیزی بنویسد و در نتیجه جوهر خودکار دست‌نخورده مانده فقط تهش را هنگام فکر کردن دهنی کرده است.
آپشن‌ها: درِ خودکار بیک در رنگ‌های متنوع، آب‌نبات برای ته خودکار، برچسب اسم صاحب خودکار نصب از داخل لوله، ماش و شاه‌دانه برای تفریحات جنبی با خودکار ۹۹.۹ دلار
(به خاطر نوسانات نرخ ارز تمام معاملات با دلار یا یوآن چین انجام می‌شود)

گوشی هوشمند

توضیحات: گوشی بسیار هوشمند برند نوکیا رنگ مشکی با دکمه‌های از هم جدا که کار با آن بسیار آسان‌تر از سری گوشی‌هایی است که دکمه‌هایش یکسره بود. با فناوری جذب ضربه به طوری که اگر این گوشی از طبقه دوم به کف کوچه پرت شود، بعدش فقط کافی است تمام محتویاتش را جمع‌آوری کنید و درون قاب آن جای بدهید، ملاحظه خواهید کرد که به صورت طبیعی به کار خود ادامه می‌دهد. این گوشی تمام آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، استعداد‌های درخشان و ... را با موفقیت پاس کرده و هوشمندی آن کاملاً تضمین شده است.
آپشن‌ها: بازی مار و نقطه، کِش برای زمانی که باطری باد می‌کند و در گوشی بسته نمی‌شود (معمولاً بعد از ۳ ماه این وضعیت ایجاد می‌شود)، قابلیت ارسال ۱ به ۳۰۸۰ برای شرکت در قرعه‌کشی قیمت: ۲۵۰ دلار (مقطوع)

نمایشگر رایانه

توضیحات: یک دستگاه نمایشگر یا مانیتور نسل اول (آنتیک) ابعاد صفحه ۱۱ اینچ، عمق ۲ متر، ارتفاع پایه نیم متر، با کابل ثابت؛ یک طرف کابل به مانیتور وصل شده و طرف دیگر که سوزنی است دو تا از سوزن‌ها افتاده است که در نتیجه رنگ صفحه به صورت کاملاً قرمز نمایش داده می‌شود. ضمناً کلید روشن و خاموش جلوی مانیتور لق شده که لازم است در حین کار انگشتتان را روی کلید نگه دارید وگرنه خاموش می‌شود. به جز این‌ها کاملاً سالم و بی‌نظیر است.
آپشن‌ها: آدامس جویده شده برای چسباندن روی دکمه روشن و خاموش، کتاب کلفت برای گذاشتن زیر مانیتور و تنظیم ارتفاع، یکی از سوزن‌های افتاده که در صورت نصب می‌توانید رنگ صفحه را از کاملاً قرمز به کاملاً آبی یا کاملاً سبز تغییر دهید.
۴۹۹ دلار

فرغون تک چرخ

توضیحات: پیش‌فروش تعداد محدودی فرغون آخرین مدل، دارای گواهینامه فنی FBT (تــولیدی بــرادران فــرغون‌پور)، دارای مهر استاندارد از اتحادیه اوراقچیان، دارای مجوز یورو ۱۰ (قبل از ایجاد این مجوز آن را اخذ کرده‌ایم که دیگر به ما گیر ندهند)، قدرت موتور ۲۰۰ اسب بخار (کی به کیه؟)، دنده اتوماتیک (اصلاً نیازی به دنده عوض کردن توسط راننده ندارد پس دنده اتوماتیک محسوب می‌شود) با دو عدد کیسه هوا که برای خودداری از ایجاد مزاحمت برای سرنشینان، کیسه‌های هوا را به صورت امانت نزد خودمان نگهداری می‌کنیم.

آپشن‌ها:

یک دسته اضافی (در حال حاضر فرغون‌ها فقط دارای یک دسته هستند که به منظور جلوگیری از خسته شدن هر دو دست فقط یک دسته در نظر گرفته شده و راننده می‌تواند در صورت لزوم دستش را متناوباً عوض کند)
چراغ عقب (در حال حاضر فرغون‌ها فقط دارای چراغ جلو هستند که جهت صرفه‌جویی در مصرف برق چراغ عقب‌ها حذف و به آپشن‌ها افزوده شده است. با توجه به اینکه همه خودرو‌ها چراغ جلو دارند، چراغ جلوی هر خودرو، عقبِ خودروی جلویی را روشن می‌کند و در نتیجه چراغ عقب اضافی است)
سقف (فرغون‌های موجود به صورت سان‌روف طراحی شده‌اند که در صورت تمایل مشتری می‌توان سقف را به آن اضافه کرد)
۱۵۰.۰۰۰ دلار!

پیش‌فروش سایر کالا‌ها را در آینده ادامه خواهیم داد. به شما مژده می‌دهم که به زودی ثبت سفارش برای تعدادی گاری سه چرخ و چهارچرخ، تویوپ پرباد، لگن حمام، دمپایی ابری و دیگر وسایل نقلیه را آغاز خواهیم کرد، بشتابید که جا نمانید...!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار