کد خبر: 913643
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
فرناندو سانتوس

فرناندو سانتوس اعلام کرد که تنها به دنبال پیروزی برابر ایران است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال دوشنبه آینده در سومین بازی‌اش در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پیش از این بازی در یک مصاحبه گفت‌: پرتغال برای تساوی به میدان نخواهد رفت و می‌خواهد پیروز شود. پیش از این گفته بودم که تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. زمانی که حریف توپ را در اختیار دارد، به هدفش بیشتر نزدیک است. ما نمی‌توانیم ریسک کنیم، ایران خیلی خوب دفاع می‌کند و در ضد حملات خوب عمل می‌کند. باید منسجم بازی کنیم و به خوبی دفاع کنیم تا ضد حملات تیم‌ ‌ملی ایران اتفاق نیفتد. اگر ما تنها به تساوی فکر کنیم و به دنبال گل نباشیم و تهاجمی بازی نکنیم ریسک کرده‌ایم. با این حال ایران می‌تواند مانند 18 ‌دقیقه پایانی دیدار برابر ‌اسپانیا بازی کند که در این صورت برای ما مشکل ساز خواهد شد.

سرمربی پرتغالی در ادامه‌ اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی ایران قصد دارد بازی را در اختیار بگیرد. آنها به پیروزی نیاز دارند. ما باید متعادل و جنگنده بازی کنیم و تلاش کنیم از لحاظ فردی برتر از حریف باشیم. سپس از قدرت تهاجمی‌مان استفاده کنیم.

او افزود: ابتدا باید فکر کنیم که تیم‌ ‌ملی ایران چه کار خواهد کرد و چگونه بازی را آغاز خواهد کرد. باید دید ایران به دنبال پیروزی خواهد بود و یا این که منتظر فرصت خواهد ماند تا در ضد حمله به گل برسد. این قضیه در بازی تعیین کننده خواهد بود.

سانتوس درباره کارلوس کی‌روش گفت‌: ما با هم دوست هستیم. او از پیراهن ایران دفاع خواهد کرد و من نیز از پیراهن پرتغال. من خواهان پیروزی هستم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در مورد بازی ایران و اسپانیا اظهار کرد:  نمایش ایران مقابل لاروخا یک هشدار برای ما بود. باید بازیکنان‌مان هوشیار باشند. شاگردانم معتقدند بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آسان نیست. آنها می دانند که دیدار سختی را پیش رو خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار