کد خبر: 913531
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج توضیحاتی درباره علت تغییرات و هزینه‌های نصب دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) ارائه کرد.
به گزارش تسنیم، محمد ذوقی مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، گفت: ما به مناسبت جام جهانی کمپینی به نام «با هم قهرمانیم» را برنامه‌ریزی کردیم که طی آن با همکاری و مساعدت سازمان زیباسازی شهرداری تهران طرح‌هایی را در ۴۰ نقطه مختلف شهر اکران کردیم و یکی از این‌ها دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) بود. از ابتدا برنامه‌ریزی ما به این شکل بود که چهار طرح برای جام جهانی در دیوارنگاره این میدان نصب شود. یکی از طرح‌ها قبل از شروع جام جهانی و سه طرح هم برای سه بازی تیم ملی نصب شود. تا پایان سال حدود هشت کمپین دیگر برای موضوعات مختلف در نظر گرفته‌ایم. ذوقی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی- اجتماعی حضور ایران در جام جهانی، خاطرنشان کرد: شعار ما در این طرح‌ها همدلی، اتحاد، شور و نشاط مردم است. تا کنون نیز شاهد آن بوده‌ایم که افراد با گرایشات و ذهنیات مختلف از تیم ملی حمایت می‌کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان اوج درباره هزینه‌های طراحی، تولید و نصب دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) اذعان کرد: با توجه به اینکه ما طرح‌های کمپین «با هم قهرمانیم» را در حدود ۴۰ نقطه شهر نصب می‌کنیم، هزینه طراحی آن سرشکن می‌شود و به نسبت سایر طرح‌های گرافیکی که در شهر نصب می‌شوند هزینه بسیار کمتری دارد و اهل فن این موضوع را می‌دانند. هزینه طراحی، چاپ و نصب این چهار طرح در میدان ولی‌عصر (عج) حتی از هزینه ساخت یک مستند ضعیف و ارزان‌قیمت نیز کمتر است. طرح‌های میدان ولی‌عصر (عج) تأثیرگذاری بسیار زیادی دارند و در فضای مجازی دست به دست می‌شوند در حالی که مستند‌های ضعیف و ارزان قیمت که به تعداد قابل توجهی در کشور ساخته می‌شوند تأثیرگذاری خاصی ندارند. هزینه طراحی، چاپ و نصب هر دیوارنگاره مبلغ ۴ تا ۵ میلیون تومان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار