کد خبر: 913507
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
جام جهانی روسیه تا امروز تا دلتان بخواهد گل به خودی داشته و اگر شرایط همین‌طور پیش برود و مدافعان حاضر در روسیه حواس‌شان را جمع نکنند، در این جام یکی از رکورد‌های ثبت شده در پایان می‌تواند تعداد گل به خودی باشد
مانی سعیدی
جام جهانی روسیه تا امروز تا دلتان بخواهد گل به خودی داشته و اگر شرایط همین‌طور پیش برود و مدافعان حاضر در روسیه حواس‌شان را جمع نکنند، در این جام یکی از رکورد‌های ثبت شده در پایان می‌تواند تعداد گل به خودی باشد. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی به روز هشتم رسیده که تا اینجای کار پنج گل به خودی در بازی‌های جام به ثمر رسیده، رکوردی که تا امروز با تعداد گل به خودی‌های جام جهانی قبلی برابری می‌کند!
با پایان بازی‌های دور اول مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸، پنج گل به خودی به ثبت رسیده که مهم‌ترین گل به خودی جام برای ما ایرانی‌ها بود که لذت زیادی داشت و ۳ امتیاز شیرین را برایمان به ارمغان آورد، گل به خودی بهودرز مدافع مغرب بود که وارد دروازه خودشان شد تا پس از ۲۰ سال یک پیروزی دیگر برای کشورمان در تاریخ جام جهانی ثبت شود. علاوه بر این، بهیچ از استرالیا مقابل فرانسه، فتحی از مصر در مصاف با روسیه، اتبو از نیجریه مقابل کرواسی و سینوک از لهستان در مصاف با سنگال هم زننده دیگر گل به خودی‌های جام هستند. با این اوصاف تعداد گل به خودی‌ها در این جام از تعداد گل‌های بهترین گلزن جام بیشتر است و اگر یک گل به خودی دیگر به ثمر برسد، رکورد بیشترین گل به خودی در تاریخ جام‌جهانی که اکنون در اختیار جام‌جهانی ۱۹۹۸، ۲۰۱۴ و این جام است به تنهایی در اختیار روسیه ۲۰۱۸ قرار می‌گیرد. در جام جهانی روسیه در حالی باز کردن دروازه خودی چشمگیر است که در دوره‌های قبل برخی از زنندگان گل به خودی هزینه زیادی برای این اشتباهشان پرداخته‌اند، مانند آندرس اسکوبار که بعد از باز کردن دروازه تیمش مقابل امریکا، پس از بازگشت به کشورش به قتل رسید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار