کد خبر: 913400
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
شمشیربازی بانوان - یونیورسیاد

تیم شمشیربازی اسلحه سابر بانوان در میان ۱۳ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب جایگاه ششم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای تیمی مسابقات شمشیربازی قهرمان آسیا از امروز چهارشنبه به میزبانی تایلند آغاز شد.  روز نخست این بخش از رقابت ها به برگزاری دیدارهای تیمی اسلحه سابر بانوان و فلوره مردان اختصاص داشت.

در این بخش از مسابقات و در اسلحه سابر بانوان، تیم ایران نخستین دیدار خود را در جدول ۱۶ تیمی و با برتری ۴۵ بر ۲۸ مقابل فیلیپین به پایان رساند. تیم کشورمان در جدول ۸ تیمی مسابقات مقابل کره جنوبی متحمل شکست ۴۵ به ۱۸ شد و به جدول بازنده ها رفت.

ملی پوشان اسلحه سابر بانوان در ادامه و در جدول بازنده ها مقابل چین تایپه به برتری ۴۵ بر ۴۰ دست یافتند اما در دومین دیدار و برای کسب جایگاه پنجم و ششم نتیجه دیدار مقابل تیم ژاپن را ۴۵ به ۴۲ واگذار کردند. بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در میان ۱۳ تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب جایگاه ششم شد. این تیم با ترکیب نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، پریماه برزگر و فائزه رفعتیدر رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده است.

تیم ملی اسلحه سابر بانوان در حالی صاحب جایگاه ششم آسیا شد که در بخش تیمی فلوره مردان، نمایندگان کشورمان از صعود به مراحل بالا بازماندند.

به گزارش مهر، در بخش انفرادی دیداررهای اسلحه سابر بانوان، نجمه سازنچیان با عملکرد فوق العاده ای که داشت جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد. پریماه برزگر هجدهم شد و فائزه رفعتی و کیانا باقرزاده هم به ترتیب در جایگاه های بیست و هفتم و بیست و نهم ایستادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار