کد خبر: 913398
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
دیدار تیم های ایران و مراکش - جام جهانی روسیه - علیرضا جهانبخش

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی با اسپانیا مهم است و نباید در این دقایق گل بخوریم.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: خوشبختانه برد ایران مقابل مراکش باعث شده تا بازیکنان تیم ملی خیلی زود به خودباوری لازم برسند و امیدوارانه به دیدار مقابل ابرقدرت های دنیا نگاه کنند. روحیه ای که در جامعه هم تزریق شده است و شما می بینید که بازهم لبخند روی لبان مردم ایران به خاطر برد تیم ملی نشسته است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران افزود: برخی ها انتقاداتی از تیم ملی داشته و دارند. طبیعی هم هست این تیم نقد شود. اما اکنون وقتش نیست که بخواهیم تیمی را که باعث غرور و افتخار ملی شده است دچار چالش کنیم. فراموش نکنیم بازی کردن با اسپانیا برایمان آرزو بود. اگر می خواستیم مقابل همین تیم در خارج از جام جهانی به میدان برویم باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت می کردیم و چندین سال هم در نوبت می ماندیم. اما حالا می توانیم خودمان را نه تنها به فوتبال اسپانیا بلکه به کل دنیا معرفی کنیم.

وی درباره نتیجه احتمالی این دیدار تصریح کرد: اگر مقابل اسپانیا بازی مقتدرانه ای را انجام دهیم اما نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم ایرادی ندارد. باخت مقابل اسپانیا با یک یا دو گل هیچ مشکلی ندارد و می توانیم به بازی افتخار آمیز بازیکنانمان هم ببالیم. فکر می کنم اسپانیا در ۲۰ دقیقه ابتدایی فشار زیادی روی دروازه ایران بیاورد. اگر در طول این مدت گل نخوریم بدون شک خواهیم توانست نتیجه  خوبی را در نود دقیقه بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار