کد خبر: 913385
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
مهسا بدخشان

عضو تیم ملی ریکرو بانوان با بیان این که آماده شرکت در رکوردگیری بازی‌های آسیایی جاکارتا نبودم، گفت: سطح رکوردها برای مشخص شدن نفر اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا راضی‌کننده نبود.

مهسا بدخشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد خود در ۱۶ مرحله رکوردگیری برای مشخص شدن نماینده ریکرو بانوان اعزامی به جاکارتا اظهار کرد: به دلیل حضور در جام جهانی ترکیه و ریکاوری بعد از این رقابت‌ها، آمادگی خوبی برای شرکت در رکوردگیری نداشتم. به طوری که سطح رکوردهایم یکسان نبود و نوسان زیادی داشت.

وی گفت: زهرا نعمتی تیرانداز بزرگی در دنیاست و انتظار رقابت با او را نداشتم. هرچند نتایج رکوردها زیاد راضی‌کننده نبود و به نظر می‌رسید زهرا نعمتی هم آمادگی بالایی برای شرکت در این رکودگیری را نداشت. من انتظار رکوردهای بهتری از نعمتی بودم و تنها با اختلاف ۶ دهم درصد جاکارتا را از دست دادم. به طوری که میانگین رکورد من در پایان رکوردگیری ۳۰۹/۳ و زهرا نعمتی ۳۰۹/۹ بود.

عضو تیم ملی ریکرو خاطرنشان کرد: انتظار ثبت رکوردهای بهتری از سوی کمانداران شرکت‌کننده در این ۱۶ مرحله رکوردگیری بودم، اما سطح رکوردها زیاد قابل توجه نبود. البته به دلیل این که در مرحله ریکاوری بودم، انتظار نداشتم که به عنوان تنها نماینده ریکرو بانوان برای بازیهای آسیایی جاکارتا معرفی شوم.

بدخشان با اشاره به پایین بودن سطح رکورد ریکرو زنان ایران نسبت به حریفان آسیایی افزود: در حال حاضر از نظر رکوردی فاصله زیادی با کمانداران برتر آسیا داریم و برای کم کردن این فاصله نیاز به حضور در مسابقات متعدد و تجربه اندوزی داریم. برای کسب نتایج خوب باید در مسابقات مختلفی شرکت کنیم، در حالی که این شرایط برای ریکرو زنان فراهم نیست که مرتب در مسابقات باشند.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در مرحله سوم کاپ آسیا هستید، خاطرنشان کرد: هفته‌ آینده اردوی تیم ملی تیروکمان برای شرکت در مرحله سوم کاپ آسیا در کرج برگزار می‌شود. امیدوارم تا زمان اعزام به این تورنمنت به آمادگی خوبی برسم. متاسفانه در جام جهانی ترکیه چون ریکرو بانوان عملکرد ضعیفی داشت سبب شد تا با انگیزه بالایی در رکوردگیری شرکت نکنم. امیدوارم در کاپ آسیا با شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنم و به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار