کد خبر: 913349
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸
سرهنگ «علی بنایی» با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) منصوب شد.
جوان آنلاین: مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) با حضور سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) و فرمانده لشکر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

سردار کوثری در این مراسم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور دوباره در بین رزمندگان این لشکر گفت: لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) یکی از لشکر‌های خط شکن و پرصلابت در دوران دفاع مقدس بود که در کوران سخت جنگ تحمیلی بعد از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و بنا به ضرورت، توسط جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و یارانش ظرف مدت چهل و سه روز تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه همه باید در برابر دشمنان «اشداء علی الکفار» و در برابر دوستان «رحماء بینهم» باشیم، ادامه داد: سردار اسداللهی مصداق این آیه است، زیرا این برادر عزیز در هر جایی که نیاز به کمک‌رسانی بوده دریغ نکرده و شاهد مثال آن، وقوع زلزله ناگوار کرمانشاه بود که وی بعد از وقوع زلزله، بلافاصله خود را به سرپل ذهاب رساند و خالصانه و با تاسی بر مشی و مرام پاسداری، به ساخت خانه و کاشانه برای آسیب‌دیدگان پرداخت؛ البته همه ما باید همین‌گونه باشیم چرا که دلیل پوشیدن لباس پاسداری، دقیقاً همین خدمتگزاری‌هاست.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: سرهنگ پاسدار بنایی نیز از افراد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر است؛ من ایشان را از سال ۱۳۶۰ و از زمانی که در سپاه کرج مشغول به فعالیت بود، می‌شناسم؛ لذا آرزوی توفیقات روزافزون را برای این برادر عزیز در فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) دارم.

سردار یزدی نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز بعد از گذشت سی و هشت سال که از تاسیس لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) می‌گذرد، افتخار آفرینی‌های پی در پی رزمندگان و فرماندهان این لشکر همچنان برای ما تداعی کننده روز‌های عملیاتی فتح المبین، بیت المقدس، کربلای ۵ و دیگر عملیات‌هاست.

وی افزود: امروزه نیز نام این لشکر نه تنها در داخل کشور، بلکه در فراتر از مرز‌های این سرزمین و دفاع از حریم آل الله همچون نگینی می‌درخشد و در این راه شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب و اسلام عزیز کرده است.

گفتنی است؛ پیش از این سردار اسداللهی فرماندهی لشکر عملیاتی حضرت محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت. سرهنگ بنایی نیز پیش از این فرمانده تیپ حضرت زهرا (س) سپاه تهران بزرگ بود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار