کد خبر: 913286
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
حدود 150 نفر از منافقین در پایگاهی در منطقه تبوک عربستان مستقر شدند. همچنین امریکایی‌ها به دنبال اخذ پایگاهی از پاکستان برای منافقین نیز می‌باشند.

منافقین در تبوک عربستان مستقر شدند
حدود 150 نفر از منافقین در پایگاهی در منطقه تبوک عربستان مستقر شدند. جمع‌آوری اطلاعات از ایران و اقدامات منطقه‌ای ایران مأموریت این گروه است. هزینه‌های مربوطه نیز قرار است توسط آل‌سعود پرداخت شود. همچنین یک پایگاه دیگر نیز با پیگیری امریکایی‌ها در امارات در اختیار منافقین قرار داده شده است.
جاسوسی و کمک به شبکه‌سازی و جمع‌آوری اطلاعات برای تحریم مأموریت اصلی و جدید منافقین است. در نشست آتی منافقین در پاریس که چند روز دیگر برگزار می‌شود، قرار است به شرکت‌کنندگان غربی پولی داده نشود و پولی که هر سال به امثال جان بولتون داده‌ می‌شد، صرف مأموریت‌های جدید تروریست‌های وطنی شود. همچنین امریکایی‌ها به دنبال اخذ پایگاهی از پاکستان برای منافقین نیز می‌باشند. امریکایی‌ها و سعودی‌ها موافقت کردند که پول و در صورت نیاز سلاح در اختیار گروهی به نام خلق عرب قرار دهند.
صد فراخوان مجازی دو مورد واقعی
بررسی‌‌ها نشان می‌دهد از هر صد فراخوانی که در فضای مجازی داده می‌شود، دو مورد آن محقق می‌شود که معمولاً دلایل موجه صنفی دارد.
روند کار نشان می‌دهد که منافقین، سلطنت‌طلب‌‌‌ها و شبکه‌‌هایی مانند من و تو و بی‌بی‌سی فارسی بر این باورند که پس از خروج ترامپ از برجام و مطالبات غیرمنطقی وزیر خارجه امریکا، تحریک اجتماعی سخت‌تر و انسجام ملی رو به تقویت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار