کد خبر: 913275
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اظهارات (توئیت) وزیر امور خارجه آمریکا درباره اجرای حکم قصاص محمد ثلاث در سخنانی اظهار کرد: شاید در کل آمریکا هیچ دادگاهی به این دقت وجود ندارد.
جوان‌آنلاین: دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اظهارات (توئیت) وزیر امور خارجه آمریکا درباره اجرای حکم قصاص محمد ثلاث در سخنانی اظهار کرد: شاید در کل آمریکا هیچ دادگاهی به این دقت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در حاشیه نشست با هیئت عالی سوئیس در واکنش به اظهارات (توئیت) وزیر امور خارجه آمریکا درباره اجرای حکم قصاص محمد ثلاث گفت: شاید در کل آمریکا هیچ دادگاهی به این دقت وجود ندارد.

وی گفت: دادگاه‌های آمریکا با فرمایش دولت، عربستان سعودی را که مسئول مهمی در جریان انفجارات یازده سپتامبر بوده در نظر نمی‌گیرد و جمهوری اسلامی ایران را که از مخالفان سرسخت القاعده و تروریست بوده را محکوم می‌کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه تاکید کرد: البته ما از این سیستم حکومتی امریکا با این درجه از فساد انتظار بهتر از این نداریم. پامپئو با این اظهارات نمی‌تواند خودش و دولت فاسد تروریست پرور آمریکا را تطهیر کند.

وزیر خارجه آمریکا در توئیتی ضمن مداخله آشکار در امور داخلی ایران از محمد ثلاث، عامل شهادت سه مامور ناجا در حوادث سال گذشته در خیابان پاسداران تهران حمایت کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار